۲۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان‌ جنوبی

فرمانده انتظامی استان از کشف ۲۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی به ارزش ۹۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسن شجاعی‌نسب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان خراسان جنوبی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت با اقدامات اطلاعاتی از تخلف یکی از شرکت‌ها در تغییر ماهیت محموله‌های گمرکی مطلع و با رصدهای انجام شده و اطمینان از صحت و سقم موضوع، به هشت دستگاه تریلی تانکردار در گمرک ماهیرود مشکوک شدند و آن‌ها را به‌منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی‌ها، مقدار ۲۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده‌های نفتی به ارزش ۹۷ میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی افزود: مأموران در این رابطه هشت دستگاه تریلی توقیف و هشت نفر متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار شجاعی‌نسب خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست به منظور مشارکت در این امر هرگونه اخبار و اطلاعاتی را که از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

کد خبر 766505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.