آخرین مناظره انتخاباتی میزان کارآمدی کاندیداها را روشن‌ کرد

فعال سیاسی اصولگرا گفت: در آخرین مناظره انتخاباتی حرف و حدیث‌ها وجهه کارآمدی برخی کاندیداها را روشن‌تر کرد.

علیرضا خجسته‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به پایان یافتن مناظرات انتخاباتی از رسانه ملی، در خصوص آخرین مناظره شش کاندیدای ریاست‌جمهوری در کشور اظهار کرد: اصلی‌ترین دیدگاه‌های کاندیداها در مناظره آخر مطرح شد.

وی افزود: همواره درباره مناظره‌ها این دغدغه وجود دارد که بحث‌های مطرح شده در مناظره‌ها موجب کاهش سرمایه اجتماعی نظام شود، اما به نظر می‌رسد کاندیداها در این دوره از انتخابات تا حدود زیادی این موضوع را مد نظر قرار دادند و در مناظره‌ها حواسشان به این موضوع بود.

فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: مناظره آخر، مناظره قابل توجهی بود؛ برخی کاندیداها از مواضع دیگری آمال و آرزوها را مطرح می‌کردند و برخی هم بر اساس واقعیت کشور سخن می‌گفتند که این موضوع قابل توجه است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در روز عید غدیر درباره کسانی که به درد ریاست‌جمهوری می‌خورند و می‌تواند رئیس‌جمهور کارآمدی برای نظام جمهوری اسلامی ایران باشند، گفت: ایشان ویژگی‌هایی را برای انتخاب کاندیدا مطرح کردند که یکی از آن‌ها کارآمدی بود؛ رئیس‌جمهور منتخب باید شب و روز نشناسد و بتواند برای مردم کار کند؛؛ در همین رابطه به نظر می‌رسد که مناظره آخر و حرف و حدیث‌ها وجهه کارآمدی برخی کاندیداها را روشن‌تر کرد.

خجسته‌پور یادآور شد: برخی کاندیداها در مناظره آخر نشان دادند که اهل دعوا نیستند و عملکرد مشخصی دارند و البته با برنامه برای خدمت به مردم در صحنه حاضر شده‌اند.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطر نشان کرد: در مجموع انتظار داریم مناظره‌ها توانسته باشد میزان مشارکت را افزایش دهد که به نظر می‌رسد تا حدودی به این هدف دست پیدا شد و امیدواریم جمعه، هشتم تیر شاهد حضوری پرشور در انتخابات باشیم و مردم اصلح را انتخاب کنند و آنچه خیر است برای این سرزمین و نظام رقم بخورد.

کد خبر 766490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.