افتتاح ۳ پروژه آموزشی در شهرستان ورزنه

مدرسه شش کلاسه برکت «شهید جمهور رئیسی» و دو طرح توسعه شهید صادقی و فرزانگان در شهرستان ورزنه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، در جریان سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان به شهرستان ورزنه سه پروژه آموزشی در این شهرستان افتتاح شد.

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این آیین با اشاره به دو مورد از اقدامات دولت سیزدهم در استان اصفهان، اظهار کرد: پروژه عظیم انتقال آب از دریای عمان به اصفهان و پروژه تأمین آب اصفهان از منابع درون استان، موجب تأمین آب شرب و صنعت اصفهان خواهد شد و سهمیه آب زاینده‌رود به کشاورزان باز خواهد گشت که خبر خوشی برای کشاورزان شرق اصفهان خواهد بود.

وی افزود: از ابتدای دولت سیزدهم بیش از ۳٠ پروژه در آموزش‌وپرورش شهرستان ورزنه به مرحله افتتاح، پیشرفت در ساخت یا انعقاد تفاهم نامه رسیده‌است تا مسیر خدمت برای توسعه فضاهای آموزشی همواره رو به جلو باشد.

مدرسه برکت کفران که سال ۹۷ آغاز شد و احداث آن متوقف شده بود با شش کلاس تکمیل شد و با موافقت بنیاد برکت، این مجموعه به نام شهید جمهور رئیسی مزین شد.

کد خبر 766471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.