سوادکوه تا اطلاع ثانوی مسدود است

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به مسدودیت محور سوادکوه به دلیل سیل شب گذشته از برقراری تردد در دو محور کندوان و هراز خبر داد.

یدالله جهان‌تاب در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مازندران با اشاره به آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی مازندران در پی سیلاب و ریزش سنگ در دو محور کندوان و سوادکوه اظهار کرد: هم‌اکنون محور سوادکوه به علت سیلاب شب گذشته، سه‌شنبه، پنجم تیر مسدود است.

وی با بیان اینکه مسدود بودن این محور تا اطلاع ثانوی ادامه دارد، افزود: محور کندوان نیز بامداد امروز، چهارشنبه با ریزش سنگ مواجه بود که امدادرسانی به مسافران از سوی مراکز اورژانس ۱۱۵ انجام شد.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه کندوان هم‌اکنون برای تردد رانندگان و مسافران برقرار است، گفت: این محور مطابق روزهای گذشته به‌منظور اجرای عملیات قرار بود مسدود باشد، اما با توجه به مسدود بودن محور سوادکوه، امروز باز است.

جهان‌تاب تردد در محور هراز را روان و آسان عنوان و مطرح کرد: با توجه به هشدارهای هواشناسی از مسافران خواستاریم تا از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند.

وی ادامه داد: به رانندگان توصیه می‌شود از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند و عجله‌ای برای سفر نداشته باشند، حتماً کمربندهای ایمنی خود و سرنشین را ببندند و از توقف در مناطق کوهستانی با احتمال ریزش سنگ خودداری کنند.

کد خبر 766427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.