مرکز خدمات جامع سلامت شهید رئیسی در نایین افتتاح شد + فیلم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی کجان در بخش مرکزی شهرستان نایین مزین به نام شهید رئیسی به بهره‌برداری رسید.

حمید گله‌داری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در اصفهان اظهار کرد: مرکز خدمات جامع سلامت روستایی روستای کجان مزین به نام شهید رئیسی در روز عید غدیر افتتاح شد.

وی افزود: احداث این مرکز با شروع دولت سیزدهم در دستور کار قرار گرفت و بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال برای احداث و تجهیزات آن هزینه شد.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید رئیسی در نایین افتتاح شد + فیلم

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خاطرنشان کرد: در سطح استان اصفهان ۱۲۰ پروژه داریم که ۷۵ هزار متر مربع زیربنای پروژه‌ها است و ۲۵ هزار متر مربع به بهره‌برداری رسید که این هفته و هفته آینده افتتاح می‌شود و سایر پروژه‌ها، پروژه‌هایی است که ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امیدواریم تا هفته دولت ۱۴۰۴ به بهره‌برداری برسد.

گله‌داری با اشاره به پیشرفت‌های حوزه بهداشت در دولت سیزدهم، تاکید کرد: باید از دولت سیزدهم به‌ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی تشکر کرد که اهتمام ویژه‌ای برای حوزه بهداشت در این داشتند و به شعار بهداشت و پیشگیری مقدم بر درمان اهمیت دادند.

مرکز خدمات جامع سلامت شهید رئیسی در نایین افتتاح شد + فیلم

وی اضافه کرد: در خصوص موتورها و خودروهای ویژه مناطق صعب‌العبور، سال جاری ۲۲ خودروی kmc شاسی‌بلند اختصاص پیدا کرد که یکی از خودروها در اختیار این شبکه قرار گرفت.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان عنوان کرد: اجرای برنامه‌های سلامت خانواده در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر در این دولت اجرا شد و حدود ۴۰۰ نیروی مراقب سلامت و ماما با اجرای این طرح شاغل شدند.

گله‌داری گفت: پوشش خدمات ما در روستاها بالای ۹۵ درصد و در شهرها ۳۰ درصد است که امیدواریم در شهرها این مقدار افزایش پیدا کند و مردم پیش از ابتلاء به بیماری باید برای پیشگیری به مراکز بهداشت مراجعه کنند.

کد خبر 766414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.