آماده‌باش پلیس برای تامین امنیت انتخابات ۱۴۰۳

سخنگوی پلیس از آمادگی کامل پلیس برای انتخاباتی پرنشاط در سایه امنیت و انتظام کامل در پهنه جغرافیای ایران‌زمین خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار سعید منتظرالمهدی اظهار کرد: بیش از ۲۲۰ هزار نیرو که قریب به ۱۹۰ هزار نفرشان پای صندوق‌های رأی‌گیری از آغاز تا پایان شمارش آرا حضور و رصد، پایش و تأمین امنیت انتخابات را عهده‌دار هستند، همکاری نیروهای بسیج با پلیس پای صندوق‌های رأی نیز قابل توجه و تقدیر است.

وی افزود: سازمان اطلاعات پلیس، فرماندهی مرزبانی فراجا و یگان‌های تکاوری و ویژه و دیگر پلیس‌های تخصصی در این عملیات بزرگ سیاسی و اجتماعی در کنار مردمی که برای کاری بزرگ، آگاهانه برای انتخاب شایسته به میدان می‌آیند، حضور دارند.

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه پلیس قبل، حین و پس از فرایند انتخابات در کنار مردم خواهد بود، تصریح کرد: خادمان شما در فراجا روز جمعه، هشتم تیر برای تأمین امنیت شعب انتخابات در سراسر کشور و تا شمارش آخرین برگه رأی و اعلام نتایج، به‌منظور صیانت از حقوق مردم و نامزدها کنار مردم خواهند بود.

منتظرالمهدی گفت: اقدامات امنیت‌ساز در کل پهنه جغرافیای ایران و در تمام ابعاد در دستور کار پلیس بوده و ارائه سایر خدمات انتظامی به شهروندان نیز برای پلیس تعطیل‌بردار نبوده و با توازنِ نیروها و امکانات تأمین امنیت در تمام ابعاد آن، مورد اهتمام و توجه است.

کد خبر 766413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.