باغ غدیر در طول سال محور فعالیت‌های غدیری است/ پایان سمپوزیوم مجسمه‌سازی غدیر+ فیلم

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان گفت: برنامه‌ریزی شد تا باغ غدیر در طول سال محور فعالیت‌های غدیری باشد تا زمانی که شهروندان به این مجموعه مراجعه می‌کنند با آثار و محتوای مرتبط با غدیرخم و امیرالمومنین (ع) روبه‌رو شوند.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مجموعه اقدامات برنامه‌ریزی شده در شهرداری منطقه ۴ اصفهان اظهار کرد: فعالیت در مجموعه فرهنگی باغ غدیر یکی از اقدامات و پروژه‌های شاخص بود، از این‌رو تصمیم گرفتیم تا باغ غدیر در کنار فعالیت‌های عمومی با اسم غدیر پیوند ایجاد کند و در عید غدیر مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: برنامه‌ریزی شد تا باغ غدیر در طول سال محور فعالیت‌های غدیری باشد تا زمانی که شهروندان به این مجموعه مراجعه می‌کنند با آثار و محتوای مرتبط با غدیرخم روبه‌رو شوند.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تاکید کرد: اقدامات متعدد و متنوعی در حوزه‌های فرهنگی، شهری و زیباسازی برای باغ غدیر برنامه‌ریزی شده است.

زمانی گفت: در این ایام سمپوزیوم مجسمه‌سازی غدیر با همکاری سازمان زیباسازی با هدف ایجاد نشانه‌ها و المان‌های مربوط به غدیر برگزار شد.

وی ادامه داد: در این راستا فراخوانی اعلام و از هنرمندان کشور درخواست شد تا آثار و ایده‌های خود درباره غدیرخم و امیرالمومنین (ع) را ارسال کنند، همچنین پس از اعلام فراخوان حدود ۴۰ اثر ارسال و ۱۱ اثر منتخب شناخته شد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این فرایند از ابتدای سال جاری آغاز و آثار ساخته شده توسط هنرمندان در سطح شهر جانمایی شد.

زمانی گفت: این آثار طی ایام دهه ولایت «از قربان تا غدیر» در فضای عمومی باغ غدیر به نمایش گذاشته شد و در نهایت از خدمات و زحمات هنرمندان تقدیر شد.

وی افزود: امیدواریم با حضور بهتر، بیشتر و باکیفیت‌تر هنرمندان بتوانیم آثار بیشتر و بهتری را تولید کنیم، زیرا عرصه باغ غدیر توانایی جانمایی آثار زیادی را دارد.

مدیر منطقه ۴ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این موضوع به‌یقین مؤثر خواهد بود و مخاطب را تحت تأثیر قرار می‌دهد و آن‌ها با غدیر و امیرالمومنین (ع) ارتباط برقرار می‌کنند، همچنین برنامه‌ریزی شده است تا شهروندان با حضور در باغ غدیر تحت تأثیر غدیرخم و امیرالمومنین (ع) قرار گیرند و باغ غدیر با اینگونه اقدامات به یکی از پارک‌ها و باغ‌های موضوعی شاخص کشور تبدیل شود.

کد خبر 766410

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.