۲۰ مجتمع اداری سازمانی بیمه سلامت در کشور  افتتاح می‌شود

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران، از افتتاح ۲۰ مجتمع اداری سازمانی بیمه سلامت در کشور تا پایان سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حسین رنجبران امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در آیین افتتاحیه مجتمع خدماتی و رفاهی بیمه سلامت در شهرستان دنا، اظهار کرد: خدمات‌رسانی کارکنان بیمه سلامت در ساختمان‌های استیجاری غیراستاندارد از چالش‌های این سازمان در ابتدای دولت سیزدهم بود که در سه سال گذشته تاکنون اقدام‌های جهادگونه‌ای در این باره انجام گرفته است.

وی افزود: تا پایان سال‌جاری ۲۰ مجتمع اداری سازمان بیمه سلامت در استان‌های مختلف کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

معاون توسعه مدیریت منابع سازمان بیمه سلامت ایران با اشاره به اهمیت وجود فضای اداری مناسب گفت: امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۴ با احداث ساختمان‌های جدید مشکل فضاهای اداری در شمار زیادی از شهرستان‌های استان مرتفع شود.

فروغ شباهنگ مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد در ادامه این آیین، با بیان اینکه مجتمع اداری و رفاهی شهرستان دنا با ۴۷ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری و در زمینی به مساحت ۴۲۰ متر مربع احداث شده‌است.

وی افزود: مجتمع رفاهی اداری شهرستان دنا سال ۱۴۰۰ کلنگ‌زنی شد و این طرح از یادگارهای رئیس‌جمهور شهید است.

شباهنگ تصریح کرد: ۳۱ هزار نفر از شهروندان ساکن شهرستان دنا زیرپوشش بیمه سلامت هستند و از خدمات حمایت درمانی استفاده می‌کنند.

کد خبر 766407

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.