بوستان «جهان‌دیدگان» به بهره‌برداری می‌رسد

شهردار کرج گفت: در ادامه چهارشنبه‌های عمرانی و امیدآفرینی، بوستان موضوعی «جهان‌دیدگان» برای نخستین‌بار و با هدف تکریم پیشکسوتان جامعه طی مراسمی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مهرداد کیانی صبح امروز _چهارشنبه ششم تیر_ در جمع اصحاب رسانه با بیان اینکه این بوستان محصور در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع در منطقه خوش آب و هوای جهان شهر با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی احداث شده است، اظهار کرد: تمام مراحل کلنگ‌زنی و ساخت این پروژه تفریحی و فضای سبز در دوره ششم مدیریت شهری کرج به ثمر نشست که اهمیت توجه به نیازها و دغدغه‌ها و مطالبات بحق پیشکسوتان و بزرگان جامعه را یادآوری می‌کند.

وی افزود: سالمندی یکی از دوره‌های طبیعی زندگی است و هرگز به معنای توقف دریافت نیازهای شهروندی نیست، بنابراین با تاکید اعضای شورای اسلامی شهر، احداث پارک‌های موضوعی ویژه گروه‌های مختلف مردم از جمله بانوان، کودکان، سالمندان و افراد ناتوان در دستور کار شهرداری کرج قرار گرفت.

شهردار کرج با بیان اینکه مفتخر هستیم تا یکی از این طرح‌ها با عنوان «جهان‌دیدگان» را تقدیم شهروندان کنیم، خاطرنشان کرد: با توجه به قرار گرفتن در سال پایانی دوره ششم مدیریت شهری و با الطاف الهی، به مرور و طی هفته‌ها و ماه‌های آینده شاهد افتتاح طرح‌های نیمه‌تمام خواهیم بود.

کد خبر 766382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.