برگزاری ۱۷ ایده‌کاپ در دبیرخانه شهر خلاق اصفهان

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری ۱۷ ایده‌کاپ در دبیرخانه شهر خلاق گفت: ذیل دبیرخانه نظام پیشنهادها رویدادهایی با عنوان ایده‌کاپ‌ها مبتنی بر فرایند نوآوری باز برگزار شده و کل شهروندان این کلان‌شهر را پوشش داده است.

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بخش نخست فعالیت دبیرخانه نظام پیشنهادها که به جمع‌ آوری پیشنهادات شهروندی و پرسنل شهرداری می‌پردازد، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های شورای ششم، ارزیابی دوره خلاقیت و نوآوری در ارزیابی و اجرای پیشنهادات تأیید شده است.

وی افزود: پیشنهادات شهروندی و کارکنان شهرداری پس از جمع‌آوری و ارزیابی در سامانه نظام پیشنهادها در صورتی که مورد تأیید قرار گیرد، در راستای بهبود فعالیت‌های مدیریت شهری برای اجرا به حوزه مربوطه ارسال خواهد شد.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: ذیل دبیرخانه نظام پیشنهادها رویدادهایی مبتنی بر فرایند نوآوری باز و نخستین رویداد در سطح مگا (در سطح عموم شهروندان) برگزار شده که کل شهروندان این کلان‌شهر را پوشش داده است.

شریعتی ادامه داد: این رویداد ایده‌کاپ نامیده می‌شود و تاکنون ۱۷ ایده‌کاپ برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آخرین ایده‌کاپ «به فکر تخت‌فولاد باش» نام دارد، گفت: این موضوع حدود ۲۰۷ ایده با محوریت شناخت بهتر تخت فولاد، گردشگری در تخت فولاد و ارائه بهتر این مجموعه فرهنگی، تاریخی به مردم اصفهان از شهروندان دریافت کرده است.

شریعتی اضافه کرد: این ایده‌ها مورد ارزیابی و داوری قرار گرفته است و به ایده‌های برتر جوایزی اعطا خواهد شد.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با بیان اینکه تاکنون برای تعیین موضوع ایده کاپ‌ها با حوزه‌های مرتبط با شهرداری این کلان‌شهر جلساتی برگزار شده است، گفت: شهرداری منطقه ۱۵، سازمان عمران و سازمان پسماند ازجمله این حوزه‌ها بوده است.

کد خبر 766370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.