انگلیس صعود کرد، اما شایسته نبود

تیم‌های انگلیس و اسلوونی در آخرین بازی خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به تساوی بدون گل رضایت دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ شب گذشته دو تیم انگلیس و اسلوونی به مصاف یکدیگر رفتند. جدال دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

دیدار تیم‌های انگلیس و اسلوونی

ورزشگاه: راین انرژی

داور: کلمن توربین

اخطار: کایران تریپیه (دقیقه ۱۷) انگلیس، یانژا (دقیقه ۲۳) اسلوونی، جاکا بیجول (دقیقه ۷۳) اسلوونی

ترکیب اولیه تیم انگلیس:

جردن پیکفورد، کایران تریپیه، مارک کوئهی، جان استونز، کایل واکر، دگلان رایس، کانر گالاگر، فیل فودن، جود بلینگام، بوگایو ساکا، هری کین

سرمربی: ساوت گیت

ترکیب اولیه تیم اسلوونی:

یان اوبلاگ، کار میکینیچ، درکاسیچ، جاکا بیجول، یانژا، ام لاگار، السنیک، گنزدا سرین، پتار استوجانوویچ، آندراز اسپورار، بنجامین سسکو

سرمربی: ماتیاژ کک

شرح بازی:

شاید بتوان گفت این دیدار یکی از بازی‌های سرد و بی‌روح مرحله گروهی بود، چراکه سه‌شیرها به عنوان یک مدعی بازی آرام، کسل‌کننده و کم‌موقعیتی را از خود ارائه دادند.

اسلوونی نیز برابر تیم نه‌چندان زهردار ساوت گیت در لاک دفاعی فرو رفته بود.

به‌طور کلی هر دو تیم این مسابقه را آرام شروع کردند و انگلیس به‌رغم در اختیار داشتن توپ و میدان موفق به خلق موقعیت جدی نشد.

تنها صحنه ویژه این دیدار در نیمه نخست در دقیقه ۲۱ اتفاق افتاد و ساکا برای انگلیس موفق به گلزنی شد، اما گل این بازیکن پس از بررسی VAR مورد پذیرش تیم داوری قرار نگرفت.

در ادامه هیچ‌کدام از دو تیم نمایش هجومی از خود ارائه ندادند تا در نهایت این بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

روال مسابقه در نیمه دوم مشابه ۴۵ دقیقه ابتدایی بود و تنها در دقیقه ۵۸ ضربه سر خطرناک استونز توسط ششکو از روی خط دروازه اسلوونی برگشت داده شد.

در ادامه نیمه دوم شاهد موقعیت جدی نبودیم و در نهایت این مسابقه نه‌چندان دلچسب با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 766354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.