تساوی کسل‌کننده دانمارک و صربستان

تیم‌های دانمارک‌ و صربستان در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ دو تیم دانمارک و صربستان به مصاف یکدیگر رفتند و تقابل آن‌ها با تساوی بدون گل به پایان رسید.

مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

دیدار تیم‌های دانمارک و صربستان

ورزشگاه: آلیانز آرنا

داور: فرانکو لوتکسیه

اخطار: نیکولا میلنکوویچ (دقیقه ۴) صربستان، یوناس ویند (دقیقه ۲۷) دانمارک، مورتن هیولمند (دقیقه ۳۰) دانمارک

اخراج:

گل‌ها:

شرح گل‌ها:

ترکیب اولیه تیم دانمارک:

اشمایکل، یانیک وسترگارد، یواکیم آندرسن، آندریاس کریستینسن، پیر امیل هویبرگ، یواکیم مایهل، الکساندر باه، مورتن هیولمند، کریستین اریکسن، راسموس هویلوند، یوناس ویند

سرمربی: یولمند

ترکیب اولیه تیم صربستان:

ردراک رایکوویچ، نیکولا میلنکوویچ، میلوش ووکویوچ، استرا پاوولویچ، ایوان ایلیچ، نمانیا گودلی، سرجان میالوویچ، آندریا ژیوکوویچ، ساشا لوکیچ، لازار ساماردزیچ، الکساندر میتروویچ

سرمربی: استوویکوویچ

شرح بازی:

این دیدار نیز همچون دیگر مسابقه گروه C بدون جذابیت و کم موقعیت بود.

شاگردان استوویکوویچ و یولمند به سه امتیاز این جدال نیاز مبرمی داشتند، اما برخلاف آنچه که تصور می‌شد یک بازی آرام را از خود به نمایش گذاشتند.

در دقیقه پنج دانمارک حمله‌ای را روی دروازه صربستان طراحی کرد، اما شوت وایند توسط رایکوویچ مهار شد.

با وجود اینکه دانمارک برای گلزنی تلاش بیشتری نسبت به صربستان داشت، اما در دقیقه ۱۷ الکساندر باه می‌توانست برای شاگردان استوویکوویچ گلزنی کند.

هر چند ضربه سر خطرناک این بازیکن با اختلاف اندک از کنار دروازه دانمارک بیرون رفت.
در نیمه نخست دانمارک موقعیت‌های نصفه‌ونیمه‌ای را روی دروازه حریف خود ایجاد کرد که هیچ‌کدام از آن‌ها راه به چارچوب دروازه نداشت.

اریکسن و هویلوند در دقیقه ۲۲ و ۳۲ می‌توانستند برای شاگردان یولمند گلزنی کنند، اما دقت عمل نه چندان بالای آن‌ها موجب می‌شد سنگربان صربستان برای مهار این توپ‌ها با چالش جدی روبه‌رو نشود.

در نهایت تقابل دو تیم در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم صربستان کار خود را هجومی آغاز کرد و موفق به گلزنی شد، اما گل این تیم پس از بررسی VAR مورد قبول تیم داوری قرار نگرفت.

دانمارک در ۳۰ دقیقه پایانی شکل هجومی‌تری به خود گرفت و تلاش می‌کرد از طریق شوت از راه دور دروازه حریف خود را باز کند، اما شوت آندریاس در دقیقه ۶۰ راه به دروازه صربستان نداشت.

در دقیقه ۶۴ وسترگارد موقعیت خوبی برای گلزنی پیدا کرد، اما رایکوویچ مانع از گلزنی این بازیکن شد.

این تقابل هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شد موقعیت‌های کمتری را به خود می‌دید و در نهایت نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کد خبر 766353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.