پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

آخرین روز از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین روز از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا _ چهارشنبه ششم تیر _ با انجام چهار بازی در گروه‌های E و F برگزار خواهد شد.

اسلواکی _ رومانی

این تقابل فردا _ چهارشنبه ششم تیر _ از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه دویچه بانک پارک و با قضاوت دنیل سیبرت برگزار خواهد شد.

شاگردان کالتسونا در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی برابر بلژیک به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرده‌اند و مقابل اوکراین نیز با نتیجه دو بر یک شکست خورده‌اند.

آن‌ها در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل صفر در جایگاه سوم جدول گروه E حضور دارند.

شاگردان یوردانسکو نیز در دو دیدار گذشته خود در مرحله گروهی موفق شدند اوکراین را با نتیجه سه بر صفر از پیش‌رو بردارند و برابر بلژیک با نتیجه دو بر صفر بازی را واگذار کردند.

رومانی در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل یک در جایگاه اول جدول گروه E حضور دارد.

درواقع جدال دو تیم به نوعی تلاش برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی است و این موضوع زمانی جذاب‌تر می‌شود که با نگاه اجمالی به گروه E متوجه می‌شویم هر چهار تیم حاضر در این گروه سه امتیازی هستند.

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

اوکراین _ بلژیک

در دیگر دیدار گروه E دو تیم اوکراین و بلژیک نیز از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا و با قضاوت آنتونی تیلور به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان تدسکو در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی موفق شدند با نتیجه دو بر صفر رومانی را از پیش‌رو بردارند و مقابل اسلواکی تن به شکست یک بر صفر دادند.

بلژیک در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل یک در جایگاه دوم جدول گروهی حضور دارد.

اوکراین نیز در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی مقابل اسلواکی با نتیجه دو بر یک پیروز میدان بوده و برابر رومانی با نتیجه سه بر صفر شکست خورده است.

شاگردان شوچنکو در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل منفی دو در جایگاه چهارم جدول گروه E حضور دارند.

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

جمهوری چک _ ترکیه

این دو تیم فردا _ چهارشنبه ششم تیر _ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ولکس پارک و با قضاوت ای ستوان کواکس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان سلیهاوی در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی برابر گرجستان به تساوی یک بر یک رضایت دادند و مقابل یاران رونالدو با نتیجه دو بر یک شکست خوردند.

جمهوری چک در حال حاضر با یک امتیاز و تفاضل منفی یک در جایگاه سوم جدول گروه F حضور دارد.

ترکیه نیز در دو مسابقه گذشته خود در مرحله گروهی مقابل گرجستان به پیروزی سه بر یک دست پیدا کرده و برابر پرتغال با نتیجه سه بر صفر شکست خورده است.

شاگردان مونتلا در حال حاضر با سه امتیاز و تفاضل منفی یک در جایگاه دوم گروه F حضور دارند و یکی از شانس‌های اصلی برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی به شمار می‌روند.

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

گرجستان _ پرتغال

در آخرین دیدار مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ دو تیم گرجستان و پرتغال فردا _ چهارشنبه ششم تیر _ از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ولتینس آرنا و با قضاوت ساندرو شارر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان سانیول در دو بازی گذشته خود مقابل جمهوری چک به تساوی یک بر یک دست پیدا کرده‌اند و مقابل ترکیه با نتیجه سه بر یک شکست خورده‌اند.

گرجستان در حال حاضر با یک امتیاز و تفاضل منفی دو در جایگاه چهارم جدول گروه F حضور دارد.

پرتغال نیز در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی مقابل ترکیه به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کرده و جمهوری چک را نیز با نتیجه دو بر یک از پیش‌رو برداشته است.

شاگردان مارتینز در حال حاضر با شش امتیاز و تفاضل چهار در جایگاه نخست جدول گروه F حضور دارند و برای صعود به حداقل نتیجه این دیدار نیاز دارند.

پایان رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴

کد خبر 766267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.