انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی برای شنیدن خواسته‌های ملت است

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی است تا بار دیگر خواسته‌های ملت شنیده شود و اراده دولت‌ها برای تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی صمت، محمد بختیار خلیقی اظهار کرد: در آستانه برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و در شرایط ویژه‌ای از تاریخ کشورمان قرار داریم.

وی افزود: این انتخابات که در فرصت کوتاه قانونی پس از شهادت رئیس جمهور آیت‌الله رئیسی برگزار می‌شود، بلوغ سیاسی و اداری کشور را برای مدیریت بحران‌ها به نمایش گذاشته است.

مدیرکل اداره صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: با قانون مداری و انضباط تشکیلاتی که در رأس همه امور دولت سیزدهم نهادینه شده بود، اکنون به خوبی ستاد انتخابات کشور فعال و با بسیج همگانی نهادهای دولتی و برنامه‌های سازنده رسانه‌ای، آماده برگزاری انتخابات پرشور دیگری، در تاریخ پر افتخار کشورمان هستیم

خلیقی تاکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری، فرصت بزرگی است که بار دیگر خواسته‌های ملت شنیده شود و اراده دولت‌ها برای تقویت بنیان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تقویت شود.

وی ادامه داد: به خوبی می‌دانیم که آینده فرزندان این سرزمین، تحقق عدالت اجتماعی و رفاه و آبادانی بیشتر برای ملت شایسته ایران، در گرو مشارکت در انتخاباتی آزاد و آگاهانه است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان خاطرنشان کرد: از این رو، حضور همه در پای صندوق‌های رأی، نه تنها مسئولیت اجتماعی، بلکه یک وظیفه شرعی و ملی است که می‌تواند تأثیری شگرف در پیشرفت اهداف و برنامه‌های کشورمان داشته باشد.

خلیقی افزود: با ارائه دیدگاه‌های سازنده و ترویج فرهنگ مشارکت در میان جامعه، علاوه بر ارتقا سطح آگاهی سیاسی و اجتماعی مردم، به تضمین آینده کشورمان کمک کنید.

کد خبر 766236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.