کشور به فردی کارآمد برای کابینه دولت چهاردهم نیاز دارد

رئیس ستاد جامع مهندسی شمال کشور با تاکید بر حضور پرشور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای گفت: نیاز کشور اکنون وجود فردی کارآمد در کابینه دولت چهاردهم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، احمد توکلی امروز_سه‌شنبه پنجم تیر_ در نشست خبری با اصحاب رسانه واقع در ستاد جامع مهندسین در آمل با بیان اینکه به‌عنوان یک ایرانی و مسلمان تابع قوانین جمهوری اسلامی و کشور تکلیف است تا در انتخابات شرکت کنیم، اظهار کرد: باید برای تعیین سرنوشت و ساختن کشور تأثیرگذار باشیم و در این دوره انتخابات شرکت کنیم.

وی ادامه داد: با نگاه و ذهنیت خود در این عرصه، در حوزه کارهای اجرایی کشور دکتر قالیباف را به عنوان کاندیدای اصلح انتخاب کردیم، ولایتمداری و مردمی بودن قالیباف به‌عنوان یک آیتم برجسته و صفت بارز برای وی شناخته می‌شود.

رئیس ستاد جامع مهندسی شمال کشور قالیباف را فردی عملیاتی خواند و افزود: در دوران دفاع مقدس، دوران سازندگی کشور و قرارگاه خاتم، مجموعه ناجا و تحولات در ایجاد خودباوری پلیس ایجاد کرد و پس از آن سه دوره منتخب شورای اسلامی تهران بود و در آن دوران یک فرد عملیاتی و در طی این دوران در ساخت پروژه مترو تأثیرگذاری داشته است.

توکلی تصریح کرد: ساخت تقاطع‌های غیرهمسطح حوزه حمل و نقل و پل طبقاتی صدر، تونل‌های متعدد و.. انجام شده است.

وی به دیگر فعالیت‌های قالیباف اشاره کرد و افزود: ایجاد هماهنگی در شهر تهران، اجرای پروژه‌های شهری تهران، اجرای کارهای اجرایی و فنی در تهران که می‌توانند در کشور نیز اجرا کنند.

توکلی با بیان اینکه قالیباف در صورت حضور چهار ساله اهدافی به عنوان سرفصل امور معین کرده است، خاطرنشان کرد: وی فرد عملگرا در حوزه ایجاد عملیات اجتماعی است و اکنون کشور تشنه اجرای پروژه‌های عمرانی است و برنامه‌های متعددی مدنظر دارد.

وی با اشاره به صحبت‌های رهبر انقلاب اظهار کرد: انتخابات جلوه اقتدار کشور و همدلی و وفاق مردم است.

رئیس ستاد جامع مهندسی شمال کشور ادامه داد: در مازندران، شهر آمل به واسطه جغرافیای استان انتخاب کرده تا شهرهای مرکزی سه استان در گیلان و گلستان راه‌اندازی شود، این ستادها معرفی برنامه‌های کاندیداست.

وی با تاکید بر انتخاب فرد اصلح در انتخابات بیان کرد: برای جلوگیری از گله و انتقادی فرزندان آینده کشورمان فردی را انتخاب کنیم تا پاکدست و کارنامه درخشان و تأثیرگذار در توسعه کشور باشد.

کد خبر 766233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.