مردم با حضور حماسی خود در انتخابات مردم‌سالاری دینی را به رخ جهانیان می‌کشانند

رئیس شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: مردم روز جمعه هشتم تیر با حضور حماسی و پرشور در پای صندوق‌های رای مردم‌سالاری دینی نظام را به رخ جهانیان می‌کشانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در مرکزی، داوود قربانی عصر امروز _دوشنبه، چهارم تیر_ در یکصدوچهل‌ودومین جلسه صحن شورای اسلامی شهر اراک اظهار کرد: مردم با حضور ارزشمند خود مردم‌سالاری شکوهمند دینی که در سایه انقلاب اسلامی ایران که در سال ۵۷ نمود پیدا کرد را تأیید و جهانیان را مقهور حضور و حمایت از نظام خواهند کرد.

وی برگزاری انتخابات را یکی از وجوه بارز مردم‌سالاری دینی برشمرد و افزود: مردم با مشارکت حداکثری خود به تمامی دشمنان این مرز و بوم نشان خواهند داد که تا پای جان پای ایران و نظام خواهند ایستاد و لفاظی‌ها و لجن‌پراکنی‌ها عده‌ای وطن فروش و خائن به آرمان‌های مقدس و بلند نظام آسیبی نخواهد رساند.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک تصریح کرد: مردم جدی‌تر از گذشته به میدان خواهند آمد و در ادامه مسیر محکم‌تر و استوارتر صراط مستقیمی که مکتب حاج قاسم عزیز و شهدای خدمت به‌ویژه شهید رئیسی برایمان ترسیم کرده است را ادامه خواهند داد.

قربانی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد شکاف در جامعه اسلامی اظهار کرد: دشمن تلاش دارد فرصتی که در انتخابات پیش رو را داریم به تهدید تبدیل کند و با کمرنگ کردن حضور مردم اذهان عمومی که هم‌اکنون متوجه فجایع انسانی در غزه شده را معطوف به ایران کند که ما با حضور حماسی خود نباید اجازه تحقق چنین توطئه‌ای را بدهیم.

وی افزود: مردم روز جمعه هشتم تیر با حضور حماسی و پرشور در پای صندوق‌های رأی مردم‌سالاری دینی نظام را به رخ جهانیان می‌کشانند.

رئیس شورای اسلامی کلان‌شهر اراک ادامه داد: از نهادهای خدمتگزار و تمام مجموعه‌ها و دوایر که در زمینه ساخت و بهره‌برداری از پروژه بزرگ میدان امام خمینی (ره) اراک مدیریت شهری را همراهی و یاری کردند تا این پروژه در شهر اراک به ثمر نشست، قدردانی می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، در این جلسه، بررسی پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص موافقت با اخذ مجوز برای سرمایه‌گذاری در بانک شهر از طریق خرید سهام بانک مذکور به میزان یک درصد به مبلغ تقریبی ۲,۱۰۰ میلیارد ریال که محل تأمین منابع آن در اختیار شهرداری قرار داده و از محل جابجایی بودجه انجام شود، با هشت رأی موافق تصویب شد.

همچنین بررسی پیشنهاد کمیسیون املاک و سرمایه‌گذاری در خصوص درخواست اخذ مجوز برای انتشار آگهی فراخوان عمومی شناسایی و جذب سرمایه‌گذار ساخت هایپر کالا در قطعه دو تفکیکی با مساحت ۱۱ هزار و ۸۹۰ متر مربع که قابلیت احداث زیربنایی به میزان شش هزار و ۷۷۴ متر مربع را دارد، سهم شهرداری ۵۴ درصد و سهم سرمایه‌گذار ۴۶ درصد در نظر گرفته شده با رعایت کلیه قوانین حاکم بر موضوع با ۹ رأی موافق تصویب شد.

پیشنهاد کمیسیون نظارت در خصوص جمع‌آوری کانکس‌ها و غرفه‌های موجود در هسته مرکزی شهر پس از پایان قرارداد در راستای کاهش بار ترافیکی و کاهش آلودگی بصری در مرکز شهر هم با ۱۰ رأی موافق به تصویب رسید.

کد خبر 766178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.