انصاری‌پور، سرپرست اداره کل بنیاد شهید اصفهان شد

«محمد انصاری پور» با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان با حکم ریاست عالی بنیاد منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، جلسه انتصاب سرپرست بنیاد شهید استان اصفهان صبح امروز _دوشنبه چهارم تیر_ با حضور شورای معاونین و کارکنان این اداره برگزار شد.

در این جلسه از زحمات و تلاش‌های شایسته و مجدانه «مسعود احمدی‌نیا» تقدیر و «محمد انصاری پور» با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان اصفهان با حکم ریاست عالی بنیاد منصوب شد.

متن حکم به این شرح است:

«نظر به مراتب شایستگی، توانمندی، تخصص وتجارب جنابعالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان «سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان» منصوب می‌شوید.

در این راستا انتظار می‌رود با بهره مندی از ظرفیت‌های تخصصی موجود در بنیاد و نیز همراهی و همدلی همکاران خدوم آن اداره کل در چارچوب سیاستهای کلی نظام در امور ترویج و تحکیم فرهنگ ایثار، جهاد، شهادت و قوانین مرتبط، ضمن تکریم ایثارگران و پاسداری از شأن و منزلت آنان زمینه تحقق اعتلای معرفت دینی، ترویج و تعمیق ارزش‌ها را در استان فراهم نمائید.

از درگاه احدیث توفیقات شما را در انجام وظایف محوله مسئلت می‌نماید.»

کد خبر 766160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.