اهالی رسانه برای تبلیغات جشنواره محلات غدیری به‌کارگیری شوند

امام‌ جمعه موقت قزوین گفت: برای نهادینه شدن و معرفی شایسته رویداد فرهنگی میدان و جشنواره محلات غدیری باید کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای با همراهی اصحاب رسانه در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدمهدی خضری بعدازظهر امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در مراسم رونمایی از پوستر رویداد میدان ۳ و جشنواره محلات غدیری ۲ اظهار کرد: مردمی‌سازی فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی نیازمند فناوری و نرم‌افزارهای مناسب است.

وی با بیان اینکه سازمان‌های متولی موظف به بسترسازی و ایجاد یک ریل فرهنگی تأثیرگذار و تحول‌گرا بوده تا مردم بتوانند نقش‌آفرینی کنند، تصریح کرد: بسترسازی از اهمیت بالایی برخوردار است و باید در راستای آن سرمایه‌گذاری و هزینه کرد که این بستر گاهی در قالب ایجاد یک مرکز و مکان بوده و گاهی به شکل راه‌اندازی یک پویش است.

دبیر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان قزوین با تأکید بر اینکه برای نهادینه‌سازی فرهنگ زندگی امیرالمومنین باید همه مردم را از هر قشر و گروه سنی وارد میدان عمل کنیم، گفت: همه افراد جامعه تمایل به مشارکت در فعالیت‌های فرهنگی و دینی دارند، اما بستر مناسب برای انجام این امور فراهم نیست.

خضری اضافه کرد: اگر روی این الگوها متمرکز شویم و در مناسبت‌ها و رویدادهای فرهنگی مختلف تمرین کنیم تا به عنوان یک طرح ویژه در متن جامعه نهادینه شود و به مناسبت تقویمی مثل روز قزوین تبدیل شود، به‌طور قطع شاهد اتفاقات برجسته‌ای در این عرصه خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای نهادینه شدن و معرفی شایسته رویداد فرهنگی میدان و جشنواره محلات غدیری باید کارهای تبلیغاتی و رسانه‌ای با همراهی اصحاب رسانه در دستور کار قرار بگیرد.

امام جمعه موقت قزوین با بیان اینکه اصل موضوع در بحث جلب مشارکت‌های مردمی اعتمادسازی است، گفت: با تحقق این امر اتفاقات خوبی با همکاری و مشارکت مردم و سازمان‌ها رقم می‌خورد.

خضری ادامه داد: رویداد میدان به عنوان یک فعالیت ویژه فرهنگی، مردمی، محله‌محور، بسترساز، متنوع و خلاق در مناسبت‌های مختلفی از قبیل عید غدیر و نیمه شعبان با تبیین، تبلیغات و روایت‌گویی می‌تواند تکرار شود و به عنوان یک سنت حسنه حتی با تغییر مدیریت‌ها تداوم پیدا کند و به نسل‌های بعدی منتقل شود.

کد خبر 766098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.