۲۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی در مبارکه کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: ۲۷۰۰ نفر از عوامل اجرایی، روند برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری را در این شهرستان بر عهده دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، محمدرضا عسگریان امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در نشست خبری با خبرنگاران با تبریک ایام دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم اظهار کرد: با تمهیدات صورت گرفته ۷۶ شعبه ثابت و سیار اخذ رأی در این شهرستان برای جمع‌آوری آرای مردم در روز هشتم تیر تعیین شده است.

وی با دعوت از همه گروه‌های مختلف مردم برای حضور حداکثری در انتخابات، از مردم خواست تا برای تعیین سرنوشت خود و کشور در انتخابات شرکت کنند و به کاندیدای مورد نظر خود رأی دهند تا زمینه اقتدار هرچه بیشتر کشور را در صحنه‌های داخلی و بین‌المللی فراهم کنند.

فرماندار شهرستان مبارکه مهم‌ترین رسالت رسانه‌ها را امیدآفرینی دانست و خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می‌توانند مردم را نسبت به توفیقات و دستاوردهای نظام و دولت بیشتر آگاه کنند و با توجه به مدت محدود دوران ریاست‌جمهوری شهید آیت‌الله رئیسی، اقدامات انجام شده را منعکس کنند.

عسگریان تصریح کرد: خدمات ارزنده‌ای در طول سه سال عمر دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف انجام شده است که باید این دستاوردها در اختیار مردم قرار گیرد و همه شاهد بودیم شهید آیت‌الله رئیسی بزرگوار پیگیری جدی تا حصول نتیجه کارها و برنامه‌ها داشتند و مسئولان باید با الگوپذیری از این شهید بزرگوار تلاش و کوشش برای رفع مشکلات کنند و در خدمت مردم باشند.

وی اضافه کرد: مدیران و مسئولان شهرستان از طریق تریبون مساجد، دیدار با مردم و مصاحبه و گفت‌وگو با رسانه‌ها، می‌توانند دستاوردهای دولت را برای آن‌ها تشریح کنند.

فرماندار مبارکه ادامه داد: مراحل انتخابات در شهرستان مبارکه بر اساس قانون در حال انجام است و محورهای انتخابات طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری دنبال می‌شود و در همین راستا تاکنون جلسات متعدد جهاد تبیین را برگزار کرده‌ایم.

عسگریان با بیان اینکه انتخابات مظهر تحقق اراده مردم در اداره کشور است و گروه‌های مختلف باید به این باور برسند که این مهم با حضور پرشور آن‌ها محقق می‌شود، گفت: در پی دستور برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری، در شهرستان مبارکه هم نسبت به تشکیل هیئت اجرایی انتخابات تحت نظر هیئت نظارت استان و شهرستان اقدام شد و پس از آن نسبت به بررسی و چگونگی انتخابات با شناسایی نقاط قوت و ضعف محل استقرار شعب اخذ رأی، تعداد شعب افزایش داده شد.

کد خبر 766097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.