سرویس‌دهی رایگان اتوبوسرانی مشهد در روز عیدغدیر

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در راستای تسهیل حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی در روز عید سعید غدیر، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی و عبوری از آن رایگان و صلواتی خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی اتوبوس رانی، محسن شریعتی اظهار کرد: طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد در راستای تسهیل حضور زائران و مجاوران در حرم مطهر رضوی در روز عید سعید غدیر، سرویس‌دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط منتهی به حرم مطهر رضوی و عبوری از آن رایگان و صلواتی خواهد بود.

وی افزود: از این رو سرویس دهی خطوط ۸۰۰، ۸۰۱، ۸۰۲، ۸۳۰، ۸۳۱، ۱۲، ۵۰، ۶۲، ۸۲، ۸۶ و ۲۱۰ فردا پنجم تیر مصادف با عید غدیر رایگان است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: همچنین ناوگان خطوط عبوری از حرم مطهر نیز امشب تقویت خواهد شد تا سرفاصله ناوگان کاهش پیدا کند و مسافران با سهولت بیشتری از خدمات حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، روزانه ٩٠٠ هزار جا به جایی و سفر درون‌شهری شهروندان مشهدی با هزار و ٧٣٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس ناوگان اتوبوسرانی انجام می‌شود

کد خبر 766087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.