تکمیل پروژه‌های عمرانی با کار جهادی امکان‌پذیر است

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج گفت: تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی که به مردم سپرده‌ایم، جز با اهتمام مضاعف، همدلی و کار جهادی از سوی شورا و مدیریت شهری محقق نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، جواد چپردار صبح امروز _دوشنبه چهارم تیر_ در جلسه رسمی شورای اسلامی شهر خطاب به دیگر اعضای شورای اسلامی شهر اظهار کرد: من و سایر اعضای شورا در بررسی ردیف‌های بودجه سال ۱۴۰۳ به تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی جاری اندیشیده‌ایم و نهایت تلاش خود را کرده‌ایم.

وی افزود: لازم است معاونان و مدیران شهرداری از پراکندگی اقدامات، تعدد لوایح، بارگذاری جدید مالی، قصور یا تعلل در اجرای پروژه‌ها اجتناب کنند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر کرج خاطرنشان کرد: تکمیل و افتتاح پروژه‌های عمرانی که به مردم سپرده‌ایم جز با اهتمام مضاعف، همدلی و کار جهادی از سوی شورا و مدیریت شهری محقق نخواهد شد.

چپردار ادامه داد: ابتدا به خودم و سپس به سایر اعضا، شهردار و مدیران شهرداری توصیه می‌کنم که اگر تعلل، نقص یا قصوری در اجرای پروژه‌های عمرانی جاری در سطح شهر وجود داشته که اسباب زحمت شهروندان را فراهم کرده است، باید فوری و با همت مضاعف موانع آن را رفع کنیم و تسریع اقدامات را در دستور کار قرار دهیم.

وی تاکید کرد: ما به مردم شهرمان وعده افتتاح پروژه‌ها را در سال پایانی این دوره از شورای اسلامی شهر داده‌ایم و به فضل الهی آثار ماندگار آن را تقدیم خواهیم کرد.

کد خبر 765944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.