فعالان فرهنگی فضای مجازی را برای پاسخ به شبهات دریابند

مسئول تشکل‌های دینی و مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: فعالان فرهنگی برای پاسخ به شبهات و آرامش روانی و ذهنی مردم، در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالیت مؤثر داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت الاسلام حسن بابایی ظهر امروز –یکشنبه –سوم خرداد_ در سخنرانی جشن ولایت علوی و ایجاد شور انتخاباتی در محل سالن آموزش و پرورش تیران و کرون اظهارکرد: فعالان فرهنگی و اجتماعی همچنان که دشمن علیه ولایت و نظام اسلامی فعالیت دارد، اقدام اساسی و راهبردی انجام دهند.

وی افزود: ولایت امیرالمومنین (ع) سبب هدایت بشر بوده ولی دنیا طلب‌ها مثل عصر امروز با انکار واقعیت و برای دستیابی به اهداف و برنامه‌های خود، دشمنی با وصیت پیامبر و امامت و ولایت را آغاز کردند.

مسئول تشکیل‌های دینی و مذهبی اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان ادامه داد: امروز دشمن با شبه افکنی همچنان به دنبال تخریب جایگاه ولایت و دوستی با اهل‌البیت (ع) و جلوگیری از پیشرفت اسلام در دنیا است اما در این میان نقش فعالان فرهنگی و اجتماعی مهم است.

حجت الاسلام بابایی تبیین گری و آگاهی بخشی را مهم خواند و تصریح‌کرد: ایجاد شناخت از واقعیت‌ها باعث گرایش به آن خواهد شد از این جهت فعالان فرهنگی و اجتماعی نقش خود را فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و محیط حقیقی جامعه برای روشنگری فعال‌تر کنند.

وی اضافه کرد: دشمن امروز با ایجاد شبه مردم را از حضور در پای صندوق‌های رأی ناامید کرده و این حق آنان در تعیین سرنوشت را انکار می‌کند و برخی نیز از روی بی‌آگاهی مشارکت ندارند.

دبیر قرارگاه فرهنگی جهاد کبیر استان اصفهان خاطرنشان ساخت: اگر افراد ناامید این حق خود در انتخابات را بشناسند، آنگاه پای صندوق‌های رأی آمده و بالاترین مشارکت را تجربه می‌کنیم.

حجت الاسلام بابایی انتخاب اصلح را نیز همانند مشارکت بالای سیاسی مهم اعلام کرد و گفت: انتخاب فرد دارای شرایط و طراز مدیریتی برای ریاست جمهوری، موجب پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

وی گفت: علاوه بر تبلیغ جهت مشارکت حداکثری، در بیان واقعیت‌ها و ایجاد شناخت انتخاب اصلح نیز نقش و مأموریت خود را انجام داده و به آینده کشور در عرصه ملی و بین المللی کمک کنیم.

کد خبر 765858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.