تمدید اجازه فروش خودروهای خارجی توسط سازمان اموال تملیکی

مدیرکل جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان از تمدید اجازه فروش خودروهای خارجی توسط سازمان اموال تملیکی خبر داد.

غلامحسین مهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: اجازه فروش خودروهای خارجی توسط سازمان اموال تملیکی تمدید شد.

وی افزود: با توجه به تمدید اجازه فروش خودروهای خارجی و ماشین‌آلات راهسازی در قانون بودجه ۱۴۰۳ با قابلیت شماره‌گذاری ملی، اداره کل اموال تملیکی استان زنجان نیز نسبت به طرح خودروهای ضبطی خارجی در مزایده سراسری اقدام و در اولین مرحله در مزایده ۲۸۰ به همراه سایر کالاها، تعداد دو دستگاه خودروی خارجی شامل؛ خودروی بنز cls500 مدل ۲۰۱۴ و بنز کوپه AMG GTS مدل ۲۰۱۶ برای فروش مطرح کرده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان زنجان افزود: با همکاری سازمان ملی استاندارد و محیط زیست و راهور، امکان فروش خودروهای خارجی با قابلیت شماره گذاری برای سازمان اموال تملیکی میسر شده است.

وی گفت: افراد علاقه‌مند به شرکت در مزایده ۲۸۰ سازمان، برای شرکت در مزایده ضمن ثبت‌نام و اخذ توکن و امضای دیجیتال، می‌توانند از روز دوشنبه چهارم تیر سال‌جاری تا دوازدهم تیر ضمن مراجعه به انبار سازمان و بازدید از کالاها و خودروهای مورد بحث، نسبت به ارائه قیمت پیشنهادی از طریق سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد ایران) اقدام کنند.

کد خبر 765823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.