پرداخت ۱۲۰۰ میلیارد تومان به جامعه ایثارگران ایلام

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات طی سه سال اخیر به جامعه ایثارگران استان ایلام پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمد رحیمی ظهر امروز _یکشنبه سوم تیر_ در جمع تشکل‌های شاهد و ایثارگر با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهدای خدمت، با بیان اینکه ۱۰۲ هزار نفر از جمعیت ۶۱۳ هزار نفری استان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند، اظهار کرد: استان ایلام بالاترین میزان تراکم ایثارگری نسبت به جمعیت را در کشور داراست.

وی افزود: طی سه سال گذشته ۱,۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن، اشتغال، تسهیلات قرض‌الحسنه و اعتباری به جامعه هدف پرداخت شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به برنامه‌های فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال‌جاری ادامه داد: در سال جاری برنامه «سه شنبه‌های شهدایی» هر هفته با یک موضوع شاخص در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شده است.

رحیمی از راه‌اندازی پویش «رأی دادن به نیابت از شهدا» برای انتخابات ریاست جمهوری در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور امیدآفرینی با همراهی رسانه‌های استان انجام شده است.

وی اضافه کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در انتخابات پرشورتر از گذشته شرکت می‌کنند.

کد خبر 765814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.