دولت سیزدهم احیای ۱۰ هزار واحد تعطیل را هدف‌گذاری کرده بود

استاندار مرکزی احیای واحدهای تولیدی راکد را از دغدغه‌های جدی رئیس‌جمهور شهید دانست و گفت: دولت سیزدهم احیای ۱۰ هزار واحد تعطیل یا نیمه‌تعطیل را هدف‌گذاری کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه صبح امروز _یکشنبه سوم تیر_ در بیست‌وششمین جشنواره خیران مدرسه‌ساز استان مرکزی در فرهنگسرای شهر اراک که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، اظهار کرد: شهید رئیسی در زمینه رشد و رونق اقتصاد و تولید کشور دغدغه جدی داشت و مسائل این حوزه را به شکل مستمر پیگیری می‌کرد.

وی افزود: اتمام طرح‌های نیمه‌تمام و تعطیل شده از اولویت‌ها و دغدغه دولت سیزدهم است و طی سه سال گذشته گام‌های بلندی برای این هدف متعالی برداشته شد.

استاندار مرکزی احیای واحدهای تولیدی راکد را یکی دیگر از دغدغه‌های جدی رئیس جمهور شهید دانست و خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم احیای ۱۰ هزار واحد تعطیل یا نیمه‌تعطیل را هدف‌گذاری کرده بود که امروز بخش قابل توجهی از آن محقق شد و بخش زیادی از موفقیت‌های دولت مردمی در زمینه تشکیل سرمایه ثابت، کاهش نرخ بیکاری و رشد تولید مربوط به اقدامات و تلاش‌های دولت در همین عرصه است.

مخلص‌الائمه اضافه کرد: بیمارستان ولی‌عصر (عج) اراک از جمله طرح‌های نیمه‌تمام بود که پس از ۱۸ سال روز گذشته افتتاح شد، در این طرح درمانی ۸۰۰ میلیارد ریال برای تغییر اقلام فرسوده به علت گذشت مدت زمان طولانی هزینه شد.

وی اضافه کرد: دلیل راکد شدن واحدهای تولیدی غفلت یا خیانت بود، اما دولت سیزدهم با تمام ظرفیت‌ها و توان خود تلاش کرد تا این واحدها را به چرخه تولید بازگردانده شود.

استاندار مرکزی با اشاره به خدمات دولت در حوزه آموزش و پرورش، اظهار کرد: هنرستان جوار صنعت در این استان فعال شده و از ظرفیت خیران در این بخش استفاده شده است.

مخلص‌الائمه ادامه داد: شهید رئیسی به هیچ عنوان جلسات رصد اقتصادی را تعطیل نمی‌کرد و در کنار آن جلسات متعددی با مسئولان و فعالان اقتصادی داشت، علاوه بر آن به صورت میدانی نیز مسائل و رفع مشکلات این بخش را دنبال می‌کرد.

به گزارش ایمنا، در این آئین از خیران مدرسه‌ساز قدردانی و از کتابی که شناسنامه حال خیران استان مرکزی است، رونمایی شد.

دولت سیزدهم احیای ۱۰ هزار واحد تعطیل را هدف‌گذاری کرده بود

کد خبر 765787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.