حسن کوشکیان در گفتوگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: طرحهایی بر اساس سناریوی تبلیغات شهری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری چاپ و در سطخ شهر اصفهان نصب شده است.
وی با بیان اینکه در انتخابات دو هدف را دنبال میکنیم، افزود: معرفی شاخصههای فرد اصلح از زبان امیرالمومنین (ع) در نامه ۵۳ نهجالبلاغه (عهدنامه مالک اشتر) نخستین هدف بود.
رئیس اداره تبلیغات شهرداری اصفهان با بیان اینکه سفارشات امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر در این زمانها نیز به یادآوری دارد، تاکید کرد: با تصاویر رئیس جمهور شهید در سناریو دوم، شاخصهایی که مقام معظم رهبری درباره رئیس جمهور بیان کردند را با عنوان «رئیسی عزیز است که» تبیین کردیم.
کوشکیان گفت: به واسطه قرار داشتن در ایام ولایت و امامت در راستای پوشش انتخابات و مزین کردن شهر به نام امام علی (ع) جملات نامه ۵۳ با تیترهایی همچون
«ای مالک، از وعده دادنهای دو پهلو پرهیز کن»
«ای مالک، کارها را در وقت معین به انجام برسان»
«ای مالک، از مردم روی نپوشان تا از امور مملکت بیخبر نمانی»
«ای مالک، توجه تو به عامه مردم بیشتر از خواص و نزدیکان باشد»
«ای مالک، با دانشمندان و حکیمان فراوان گفتوگو کن»
«ای مالک، کسی را برگزین که از کارهای بزرگ نترسد»
«ای مالک، برای بررسی وضعیت مردم دور از دسترس، پیشقدم باش»
«ای مالک، در دیدار با مردم از خودپسندی و تنگ حوصلگی بپرهیز»
«ای مالک، از صلحطلبی دشمنان روی نگردان، اما مراقبشان باش»
در سطح شهر نصب شد.
وی ادامه داد: این طرح روی سازههای استرا بورد و دیوارههای کارگارههای مترو چاپ و نصب شده است، همچنین طرحهای سناریو دوم (رئیسی عزیز است که) روی تک پایههای سطح شهر کار شد.
نظر شما