مشارکت در انتخابات یک وظیفه دینی و اجتماعی است

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مشارکت در انتخابات علاوه‌بر اینکه یک وظیفه اجتماعی است، یک وظیفه دینی محسوب می‌شود، از این رو مردم باید در این انتخابات با مشارکت بالا یک انتخاب خوب را رقم زنند.

فرزانه کلاهدوزان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: با نگاه به گذشته عملکرد دولت سیزدهم و مسیری که رئیس‌جمهور شهید انتخاب کرد و پیش برد، می‌توان گفت که حرکت رئیس‌جمهور آینده نیز باید در همین مسیر ادامه پیدا کند، چراکه در حال حاضر سطح انتظار مردم به واسطه خدمات ارزنده دولت سیزدهم بسیار بالا رفته و تراز انتخاب رئیس‌جمهور و شرایطی که وی برای داشتن این مسئولیت خطیر باید داشته باشد، ارتقا یافته است.

وی افزود: مشارکت اجتماعی که یکی از مظاهر آن شرکت در انتخابات است، مقوله بسیار مهمی در حکمرانی به‌شمار می‌رود، از این‌رو مشارکت بالای مردم در انتخابات، پایه‌های نظام و انقلاب را مستحکم خواهد کرد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مشارکت در انتخابات به مردم این امکان را می‌دهد تا در اداره کشور حق انتخاب و از حکمرانان کشور حق مطالبه‌گری داشته باشند.

کلاهدوزان خاطرنشان کرد: مشارکت در انتخابات علاوه‌بر اینکه یک وظیفه اجتماعی است، یک وظیفه دینی محسوب می‌شود، بنابراین مردم باید در این انتخابات با مشارکت بالا یک انتخاب خوب را رقم زنند.

وی با اشاره به عملکرد خوب دولت سیزدهم در حوزه مدیریت شهری تاکید کرد: این دولت بسیار مردمی و همراه با مشکلات آن‌ها بود و گام به گام در کنار شوراها حرکت می‌کرد که امیدواریم این هم‌افزایی در دولت بعدی بیشتر شود و مشکلات زیست‌محیطی اصفهان بیش از پیش مورد بررسی و پیگیری قرار گیرد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: رئیس‌جمهور به‌عنوان شخص اول اجرایی کشور هر روز و هر لحظه در معرض تصمیمات مهم قرار می‌گیرد، بنابراین باید دارای تجربه کافی باشد و بتواند تحلیل درستی از مسائل کشور داشته باشد و نظرات کارشناسانه را مورد ارزیابی قرار دهد.

کد خبر 765716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.