مجهزترین کتابخانه عمومی شهرستان طارم افتتاح می‌شود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان گفت: با حضور دبیرکل کتابخانه‌های عمومی، مجهزترین کتابخانه طارم افتتاح می‌شود.

محمد رضاخانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان با اشاره به افتتاح کتابخانه خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی در شهرستان طارم، اظهار کرد: کتابخانه خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی شهر آب‌بر مجهزترین و بزرگ‌ترین کتابخانه عمومی شهرستان طارم است که در روز دوشنبه چهارم تیر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: کتابخانه عمومی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی شهر آب‌بر، نخستین ساختمان مستقل کتابخانه در مرکز شهرستان طارم است که در طراحی این کتابخانه ویژگی‌های کتابخانه‌های مدرن رعایت شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان تصریح کرد: کتابخانه عمومی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی از لحاظ طراحی و معماری یکی از بهترین و زیباترین کتابخانه‌های استان زنجان و کشور است که از لحاظ موقعیت جغرافیایی نیز در موقعیت خوبی از شهر آب‌بر قرار دارد و مردم این شهر دسترسی آسانی به کتابخانه دارند.

رضاخانی ادامه داد: کتابخانه عمومی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی با زیربنای ۹۱۵ متر مربع دارای دو سالن مطالعه مجزا، بخش کودک طراحی شده و مخزنی با ظرفیت ۴۰ هزار نسخه کتاب است، همچنین در این کتابخانه کلاس‌های آموزشی متنوعی همچون قرآن، نقاشی، آموزش چرتکه، استاپ موشن و قصه‌گویی نیز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای آماده‌سازی کتابخانه از به‌روزترین امکانات استفاده شده است، خاطرنشان کرد: بخشی از تجهیزات کتابخانه عمومی خادم‌الرضا (ع) شهید آیت‌الله رئیسی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و بخش دیگر نیز توسط بنیاد آموزشی قلم‌چی تأمین شده است.

کد خبر 765693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.