علت شکست تیم ملی والیبال مقابل آلمان مشخص شد

با بررسی آمار دیدار تیم ملی والیبال ایران مقابل آلمان، علت شکست تیم ایران مشخص شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی والیبال کشورمان امروز _یکشنبه سوم تیر_ از ساعت ۶:۳۰ مقابل تیم آلمان صف‌آرایی کرد که در نهایت با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۱ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ شکست خورد تا آخرین بازی در لیگ‌ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ را با شکست به پایان برساند. والیبالیست‌های ایران در این دور از رقابت‌ها ۱۰ شکست و دو پیروزی کسب کردند.

والیبالیست‌ها در نخستین دیدار هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴، به مصاف آمریکا رفتند و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسیدند و در دومین دیدار روز گذشته مقابل هلند با نتیجه ۳ بر ۲ با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۱، ۲۰ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۰ به پیروزی رسیدند. تیم ملی والیبال کشورمان مقابل تیم فرانسه با نتیجه سه بر صفر و با امتیازهای ۲۱ بر ۲۵، ۱۷ بر ۲۵ و ۲۰ بر ۲۵ شکست خورد.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه ۶۳ امتیاز کسب کرد که به ترتیب ۳۹ امتیاز حمله، ۸ امتیاز دفاع، صفر امتیاز سرویس و ۱۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان حریف بود.

بازیکنان تیم ملی والیبال آلمان در مجموع ست‌های این مسابقه ۷۵ امتیاز کسب کردند که شامل ۴۰ امتیاز حمله، ۵ امتیاز دفاع، ۴ امتیاز سرویس و ۲۶ امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

کد خبر 765620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یوسف IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۴
    1 0
    بلند قامتان نصف قامت برگشتن به میهن عزیز