آماده‌باش تمام ظرفیت‌های شهرداری مشهد درپی صدور هشدار نارنجی هواشناسی

شهردار مشهدمقدس از آماده‌باش تمامی ظرفیت‌های شهرداری درپی صدور هشدار نارنجی از سوی هواشناسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی شهرداری مشهد، محمدرضا قلندرشریف، در جلسه ستاد بحران شهردار اظهار کرد: با توجه به اینکه اداره کل هواشناسی برای شهر مشهد در عصر روز یکشنبه سوم تیر پیش‌بینی بارش شدید و رگباری باران را داشته است، تمام همکاران در بخش‌های مختلف به‌ویژه مناطق باید از آمادگی کامل برای پیشگیری از وقوع سیلاب برخوردار باشند.

وی افزود: یکی از مصوبات ابلاغ‌شده ستاد بحران، تخریب دیوارهایی است که برای مردم ایجاد خطر آب‌گرفتگی دارند که این دیوارها در هنگام بارندگی و با تشخیص شهرداران در صورت ایجاد خطر باید بلافاصله تخریب شوند.

شهردار مشهد مقدس گفت: بر آماده‌باش و استقرار ماشین‌آلات و تجهیزات موردنیاز در نقاطی که احتمال آب‌گرفتگی دارند، تأکید ویژه دارم؛ این تجهیزات ازجمله پمپ‌ها و تانکرها باید در محل‌های مناسب به‌ویژه میدان انقلاب، بولوار شهید ناصری و بولوار نماز مستقر شوند.

قلندرشریف افزود: همچنین هماهنگی‌های لازم با پلیس راهور برای مسدودکردن زیرگذرها و پل‌ها در صورت بارش شدید باران انجام شود. فارغ از ضوابط حقوقی و مسئولیت‌های هر دستگاه شهرداری باید کار خود را به نحو مطلوب انجام دهد.

کد خبر 765549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    واقعا شما مسئولین شهر باور کردید که در ماه تیر هشدار سیلاب آن هم در شهر مشهد اتفاق صورت بگیرد مگر شهر در منطقه کوهستانی واقع شده که در بالا دست بارندگی صورت بگیرد و شهر را تحت تاثیر قرار دهد یا تحت تاثیر جبهه مانسون که در جنوب کشور صورت میگرد که آن هم فاصله زیاد جنوب تا شمال شرق هست پس خیلی واقع بینانه نیست که که شرایط نارنجی اعلام شده است