۱۲۰۰ نفر در گیلانغرب کار برگزاری انتخابات را برعهده دارند

فرماندار گیلانغرب گفت: یک هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، امنیتی، خدماتی و ستادی کار برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در این شهرستان برعهده دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، علیرضا نظری امروز _شنبه دوم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۸۵ شعبه اخذ رأی شامل ۳۰ شعبه ثابت و ۵۵ سیار برای جمع‌آوری آرای واجدان شرایط رأی در این شهرستان اختصاص یافته است.

وی از آمادگی ارکان ذی‌ربط در این شهرستان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و افزود: ۵۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این شهرستان واجد شرایط رأی هستند و تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان دست به دست هم داده‌اند تا انتخاباتی آبرومند و در شأن نظام و انقلاب اسلامی رقم بزنند.

فرماندار گیلانغرب در ادامه گفت: مدیران و کارمندان دستگاه‌های اجرایی حق جانبداری از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارند و بر اساس قانون هیچ یک از کارمندان دستگاه‌های دولتی حق ندارند در ساعات اداری به نفع نامزدهای انتخاباتی فعالیت تبلیغاتی داشته باشند.

وی همچنین تاکید کرد: همچنین هیچ اداره‌ای حق استفاده از امکانات و اموال دولتی له یا علیه نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را ندارد.

نظری گفت: حضور حداکثری و مشارکت خوب مردم به عنوان اولویت مهم در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام و ملت ایران را به جهان نشان خواهد داد.

کد خبر 765543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.