کسی که رأی ندهد در زمین دشمن بازی کرده است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان همیشه در انتخابات شرکت کرده و رأی می‌دهند و کسی که رأی ندهد خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، رضا شریفی امروز _شنبه دوم تیر _ در همایش ضرورت همراهی اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی که برای برگزاری باشکوه‌تر انتخابات برگزار شده بود، اظهار کرد: مردم این استان همواره در انتخابات شرکت کرده و رأی می‌دهند و کسی که رأی ندهد خواسته یا ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی توانسته گفتمان مقاومت را از ایران به اروپا صادر کند و بیداری اسلامی را به بیداری جهانی تبدیل کند.

شریفی بیان کرد: مقام معظم رهبری در بهمن ۱۳۹۳ خطاب به دانشجویان اروپایی و در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ و ۵ خرداد امسال خطاب به جوانان اروپایی و امریکایی نوشت که تمام تئوریزیسین‌های غربی را متحیر کرد.

وی گفت: کسی که پای صندوق نمی‌آید در حقیقت به جریانی رأی می‌دهد که نمی‌خواهد مردم متحد باشند.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در این استان اتفاقات خوبی به همت رئیس جمهور شهید صورت گرفته و انسجام خوبی بین مردم و مسئولان به وجود آمده است، افزود: در سه سال اخیر شاخص پاک دستی و همچنین شاخص دسترسی در بین مدیران بالا رفته و گفتمان مطالبه‌گری در استان نهادینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰۰ هزار نفر رأی اولی در انتخابات امسال حضور خواهند یافت.

کد خبر 765523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.