نتیجه مذاکره آقایان دلار ۳۰ هزار تومانی بود/ به عقب بر نمی‌گردیم

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: دولت زمانی که یک ملت آماده برای نقش آفرینی است باید ظرفیت را ایجاد کند و مشکل آب اصفهان را برای همیشه حل کند، برای حل این مشکل باید برنامه‌هایی بلند مدت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سعید جلیلی عصر_امروز دوم تیر_ در جمع مردم شهر اصفهان در میدان تاریخی امام خمینی (ره) اظهار کرد: شعار یک جهان فرصت یک ایران جهش در مردم اصفهان تجلی دارد، این میدان نقش جهان نمادی از نقش جهانی مردم ایران است. اصفهان یادآور شکوه تمدن اسلامی است و نگاه به اصفهان اعتماد به نفس ملی را زنده، می‌کند.

وی افزود: نام اصفهان قدرت تمدن سازی یک ملت بزرگ را به رخ می‌کشد، قدم زدن در این میدان شکوه هر انسانی را به تحسین وادار می‌کند. امروز تکلیف نصف جهان مردم اصفهان تعیین می‌کنند.ما شعار دادیم مردم اصفهان از حادثه حماسه می‌کنیم، و آنچه شعار می‌دهیم برای این مردم تجربه است.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: به خاطر دارم برای اولین باری که به شهر اصفهان آمدم برای بدرقه شهدا به راحتی بوی مردانگی به مشام می‌رسید، تابلویی که استاد بدرالسما از آن روز تاریخی کشید نشان دهنده حال و هوای آن روز بود.

جلیلی افزود: اصفهان نماد پیشگامی مردم ایران در درک عمیق سیاسی و حضور هوشمندان است، در تاریخ شاهدیم در دوران مشروطه مردم اصفهان با آدم‌ها به اندیشه خود و با حمایت از اقتصاد داخلی در اصفهان یک بروز وو ظهور عالی پیدا کردند، مردم اصفهان پیشگام استقلال اقتصادی هستند؛ مردم اصفهان در برابر تهدید خارجی با خودباوری پیشگام تحریم خارجی‌ها شدند. تاریخ اصفهان از چند قرن پیش تا به امروز تماماً حماسه و شکوه بود. از الله وردی خان تا شهدای همچون خرازی‌ها، کاظمی در دفاع از ایران اسلامی ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: لشکر پرشکوه امام حسین (ع) زیباترین لحظات ایثارگری را در دفاع مقدس رقم زد. هنرمندان اصفهان از زمان صفویه تا استاد فرشچیان همواره هنر این شهر را به رخ کشیدند. اصفهانی در عرصه‌های مقاومت پیشگام هستند.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: امروز دانشجویان و جوانان نه تنها در برابر تحولات جهانی منفعل نیستند بلکه با هوشمندی، طرح‌های کلان حکومتی ارائه می‌کنند، امروز کشور ما نیازمند این روحیه است، امروز اصفهان یک جهان فرصت فناوری در دل خود دارد، نقش اصفهان یک نقش جهانی است، یک جهان فرصت را می‌توان در اصفهان ملاحظه کرد.

جلیلی گفت: دانشگاه‌های اصفهان می‌تواند به اندازه چند وزارت خانه کار از روی دوش مردم اصفهان بردارد.

وی تصریح کرد: امروز عده‌ای بر طبل تحریم می‌کوبند، سعی دارند توانمندی‌های مردم را اصیل کنند، اما انتخاب شما در سال ۱۴۰۰ با انتخاب شهید رئیسی نشان داد که ایران نه تنها ذلت نمی‌پذیرد بلکه به قله‌های پیشرفت خواهد رسید. هر ایرانی که دل در گرو این خاک دارد باید تمام ظرفیت خود را پای کار بیارد.

جلیلی تاکید کرد: رویکرد ما این است که در استفاده از فرصت‌ها نگاه حداکثری داشته باشیم باید در مقابله با فقر، فساد و تبعیض قاطع برخورد کنیم؛ اگر به این افق توجه نکنیم عزم و اراده جدی در مقابله مفسدین شکل نخواهد گرفت، امروز در یک انتخاب بزرگ هستیم، ملت ایران در یک فرصت قرار دارد که می‌تواند به مدد ظرفیت‌های این کشور موفقیت‌های برگ بیافرینند. عده‌ای می‌گویند نمی‌توان بسیاری از مشکلات را برطرف کرد و سعی داشتند با چند قدرت اقتصاد را حل کنند اما نتوانستند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ده یازده سال پیش آمدند این شعارها را دادند گفتند با ابرقدرت مشکلات را حل می‌کنیم و اقتصاد خوب می‌شود اما چه شد؟ همان افراد رفتند توافق کردند و به اعلام دشمن ۱۵ بار تعهدات را انجام دادند نتیجه اش شد دلار ۳۰ هزار تومانی، ما به عقب برنمی‌گردیم.

وی افزود: اتفاقاً در همین عرصه جهانی امروز فرصت‌های کم نظیر وجود دارد دریایی از فرصت‌ها برای روابط با ملت ایران وجود دارد.

وی افزود: نباید کشور را معطل چندین کشور کرد، کشاورز اصفهانی با تمام وجود می‌گوید اگر آب در اختیارم باشد آماده کمک به مردم ایران هستم باید دست او را بوسید، آب زاینده رو نشان از افرادی دارد که می‌خواهند با تولید و کشاورزی معیشت خود را اداره کنند. امروز مردم اصفهان ظرفیتی دارند که نه تنها در صنعت، کشاورزی بلکه می‌توانند بخش عمده‌ای از اشتغال کشور را فراهم کنند. وظیفه دولت این است که از این ظرفیت‌ها استفاده کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: دولت زمانی که یک ملت آماده برای نقش آفرینی است باید ظرفیت را ایجاد کند و مشکل آب اصفهان را برای همیشه حل کند، برای حل این مشکل باید برنامه‌هایی بلند مدت دنبال شود. مردم اصفهان در طول چند قرن اخیر نشان دادید در طول عرصه‌های مختلف پیشگام بودید، ۲۳ هزار شهید گواه این مطلب است، امروز جوانان این شهر می‌توانند دوباره حماسه در راستای جهش کشور بیافرینند.

وی افزود: موفقیت تیم سپاهان امیدواریم در جام باشگاه‌های آسیا نیز ادامه یابد، مردم اصفهان می‌توانند افتخارات مشابهی را در عرصه فناوری داشته باشند، این شهر ظرفیت‌های فراوانی در عرصه دانش بنیان ایجاد کرده‌اند.

جلیلی ادامه داد: شهید رئیسی افتخار داشت که هم خادم امام رضا و هم خادم ملت است، امروز نیز این افتخار را دارد که محبوب مردم است، امام هادی (ع) فرمودند اگر امروز قدرتی داریم این قدرت باید در جهت قرآن و اهل‌بیت باشد، امروز ما باید تلاش کنیم که رأی ما مورد تأیید رضای خداوند باشد.

کد خبر 765509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.