انهدام باند خانوادگی سارقان سیم برق با ۴۵ فقره سرقت در گلوگاه

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای سیم برق در گلوگاه با ۴۵ فقره سرقت سیم برق در سطح استان مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از خبرگزاری پلیس مازندران، سردار حسن مفخمی شهرستانی با بیان اینکه مأموران پلیس آگاهی در پی دریافت خبری مبنی بر سرقت ۴۰ تن آهن از یک شرکت خصوصی در ساری با تهدید سلاح سرد، ضرب و جرح نگهبان این مکان در تاریکی شب، موضوع را با انجام اقدامات تخصصی و بررسی سرنخ‌های موجود به‌صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند، اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی در ادامه تحقیقات پلیسی خود چهار سارق به عنف و زورگیر را در رابطه با این پرونده شناسایی و هر چهار متهم را پس از هماهنگی قضائی در اقداماتی مجزا دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به بزه انتسابی و کشف ۴۰ تن آهن از انبار متعلق به آنان افزود: کارشناسان ارزش تقریبی آهن‌های کشف شده را حدود ۶۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرف شدند، تصریح کرد: امنیت شهروندان خط قرمز مجموعه انتظامی است، لذا مردم با ارائه به موقع اخبار و وقایع امنیتی به پلیس ۱۱۰، می‌توانند در ایجاد امنیت مطلوب و خور شأن هموطنان به ما یاری رسانند.

انهدام باند خانوادگی سارقان سیم برق با ۴۵ فقره سرقت در گلوگاه

فرمانده انتظامی مازندران در ادامه از دستگیری باند چهار نفره سارقان حرفه‌ای سیم برق در شهرستان گلوگاه خبر داد و گفت: سارقان به ۴۵ فقره سرقت سیم برق در سطح استان مازندران اعتراف کردند.

مفخمی با اشاره به اینکه در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت، یادآور شد: مأموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، موفق شدند چهار سارق حرفه‌ای ای که اعضای یک خانواده بودند را که با یک خودروی سرقتی در حال تردد از شهرستان گلوگاه بودند را شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه مأموران انتظامی و پلیس آگاهی در شهرستان گلوگاه بلافاصله وارد عمل شده و در عملیاتی پلیسی خودروی سرقتی سارقان را مشاهده و متوقف کنند، افزود: سرنشینان خودرو یک باند چهار نفره سارقان سیم برق که متشکل از سه مرد و یک زن و از سارقان حرفه‌ای مازندران و گلستان هستند که متهمان در تحقیقات پلیسی به ۴۵ فقره سرقت سیم برق در سطح مازندران اعتراف کردند.

این مسئول خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

کد خبر 765475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.