هزینه ۲۰۰۰ میلیارد تومانی تملک فاز پنجم عمار یاسر در قم

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم گفت: بیش از ۲,۰۰۰ میلیارد تومان هزینه تملک محور فاز پنجم عمار یاسر به طول ۱۹۰۰ متر بود و همه محدوده اجرای پروژه در بافت فرسوده قرار داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مجید متین‌فر ظهر امروز _ شنبه دوم تیر_ در آئین افتتاح پروژه‌های شهری شهرداری قم که در مرکز همایش‌های شهرداری قم برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: پروژه فاز پنج عمار یاسر به مدت نیم قرن بلاتکلیف مانده بود که به ویژه طی چهار سال اخیر تلاش‌های بسیاری در این راستا صورت گرفت.

وی افزود: بیش از ۲,۰۰۰ میلیارد تومان هزینه بازگشایی محور به طول هزار و ۹۰۰ متر بود و همه محدوده اجرای پروژه در بافت فرسوده قرار داشت.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اجرای طرح‌های بازآفرینی ارتقای کیفیت زندگی در این محدوده است که با اجرای طرح با تقویت مسیرهای ارتباطی و بهبود شرایط محیطی، زمینه برای نوسازی و ارتقای کیفیت زندگی در این منطقه ایجاد خواهد شد.

متین‌فر ادامه داد: توسعه فضای سبز، توسعه فضای پارکینگ و توسعه فضای آموزشی نیز از اهدافی است که در ادامه تملکات اجرا خواهد شد.

کد خبر 765440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد رضایی IR ۰۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    0 0
    باسلام . واقعا نیم قرن بلاتکلیفی ؟؟ ثانیا در شرائط تلاطم اقتصادی ومشکلات تورم وهزینه های ضروری دولت نسبت به نوسازی زیرساخت ها وبرداشت از صندوق ذخیره ارزی نباید به سمت ریاضت اقتصادی برویم ؟؟؟