جمع‌آوری و دستگیری ۶۰ معتاد و قاچاقچی مواد مخدر در صومعه‌سرا

فرمانده انتظامی صومعه‌سرا گفت: ۲۱ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر و ۳۹ معتاد متجاهر در راستای اجرای طرح آرامش در شهر در این شهرستان جمع‌آوری و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان، جعفر عدلی‌مژدهی ظهر امروز _شنبه دوم تیر_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح آرامش در شهر با اولویت مبارزه با فروشندگان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان متجاهر به مدت دو روز در شهرستان صومعه‌سرا اجرا شد.

وی افزود: پلیس در این راستا با انجام تحقیقات و اقدامات فنی، دو قاچاقچی و ۱۹ خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر و ۳۹ معتاد متجاهر را جمع‌آوری کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان صومعه‌سرا از کشف یک کیلو و ۹۲۶ گرم تریاک، ۵۸ گرم شیشه، ۱۷ گرم هروئین و یک کیلو و ۴۵۰ گرم سایر مواد مخدر، شش دستگاه ترازوی توزین و تعدادی آلات استعمال خبر داد و خاطرنشان کرد: افراد دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و معتادان نیز به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶ منتقل شدند.

عدلی‌مژدهی با اشاره به رضایتمندی مردم از اجرای این طرح از همکاری صمیمانه آن‌ها تقدیر و تشکر کرد و گفت: چنین طرح‌هایی در سال جاری ادامه خواهد داشت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک به‌ویژه در زمینه مواد مخدر، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کد خبر 765437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.