مناظره‌ها همچون رویدادهای مهم ورزشی بیننده دارد

مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون با اشاره به آمار بازدید مخاطبان مناظرات در تلوبیون گفت: همیشه پیک‌های ورزشی مخاطب بسیاری داشته و عدد بالای ۱۵۰ هزار مربوط به فوتبال یا رویدادهای خاص ورزشی بوده که این عدد برای پخش هم‌زمان است و برای آرشیو بیشتر هم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد خورشیدی با حضور در برنامه «زمانه» در پاسخ به اینکه آیا داده‌هایی وجود دارد که نشان دهد کدام مناظره پربیننده‌تر بوده است، اظهار کرد: طی ۱۲ ساعت اخیر حدود دو میلیون مخاطب داشته‌ایم که برای دیدن کل محتوا به تلوبیون مراجعه کردند و عدد پیک مناظره که کاربران زیادی را با خود به همراه داشته عدد ۱۳۷ هزار، ۱۴۵ هزار و ۱۷۳ هزار است که مربوط به مناظره سوم است که مخاطبان به صورت زنده مراجعه می‌کردند و این عدد، عدد خوبی است و معادل جذابیت یک فوتبال خوب است؛ همیشه پیک‌های ورزشی مخاطب بسیاری داشته و عدد بالای ۱۵۰ هزار مربوط به فوتبال یا رویدادهای خاص ورزشی بوده که این عدد برای پخش هم‌زمان است و برای آرشیو بیشتر هم می‌شود.

وی در پاسخ به اینکه از میان شبکه‌های اجتماعی کدام شبکه در این مدت بازدید زیادی داشته است؟ افزود: شبکه‌های اجتماعی بازدیدهای زیادی دارند، در بین این‌ها اینستاگرام بازدید زیادی دارد و درصدی از مصرف محتوا در آنجا اتفاق می‌افتد؛ پیام‌رسان‌های داخلی هم همین‌طور، مصرف محتوای نامزدها به صورت دقیقه هست اما از نظر مصرف محتوا در تلوبیون هم اختلاف مصرف سه نامزدی که در نظرسنجی‌ها بالاترند زیاد نیست و اعدادی که مصرف می‌شود نشان می‌دهد خیلی به هم نزدیک است و هر کسی که بیشتر تولید محتوا داشته و جدی‌تر وارد این عرصه شده قاعدتاً مصرفشان هم بیشتر شده است.

مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون عنوان کرد: با پایان مناظره قطعات و ویدئوهای نامزدها به لحظه در کانال‌ها ارسال و به صورت سه مدل توزیع می‌شود و در ادامه داده‌کاوی اینکه در فضای مجازی چه بر محتوای یک نامزد گذشته به ستادها ارائه می‌شود، همچنین در تلوبیون موجود است.

خورشیدی با اشاره به حضور نامزدها در استودیوی تبلیغاتی تلوبیون یادآور شد: تاکنون پنج نامزد در این استودیو حاضر شده‌اند و حدود ۸۱ مرتبه پخش زنده صورت گرفته است؛ این استودیوها بیست‌وچهارساعته در اختیار نامزدهاست و ساعت مشخصی ندارد.

وی افزود: نامزدها ۴۶ قسمت تولید محتوای اختصاصی و ۴۶ قسمت هم پخش هم‌زمان با آنتن داشته‌اند؛ این استودیوهای اختصاصی یک فرایند جدید را در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار دادند تا بتوانند تمام آنچه که در فضای مجازی و تلویزیون نیاز است پخش شود را پخش کنند.

مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون با بیان اینکه وبگاه تلوبیون ۵۲ میلیون کاربر سالانه دارد، گفت: رجوع مردم به موتورهای جست‌وجو یک بحث جدی است. در اینجا این امکان به نامزدها داده می‌شود که خودشان را در معرض موتورهای جست‌وجو قرار دهند.

کد خبر 765421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.