برگزاری ۱۱ برنامه ویژه دهه ولایت در منطقه ۵ اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از برگزاری ۱۱ برنامه ویژه دهه ولایت در این منطقه خبر داد و گفت: دو ویژه‌برنامه با عنوان «نسل سادات» و «شناخت غدیر» در حسینیه شهدای صفه و در مسیر کوهپیمایی برگزار می‌شود.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک اعیاد دهه ولایت و قدردانی از حضور پرشور شهروندان در برپایی جشن‌های دهه ولایت اظهار کرد: برنامه‌های خانوادگی در پل مارنان و کارناوال شادی غدیر از امام‌زاده محسن تا پل غدیر در شب عید غدیر برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه‌تر جشن‌های دهه ولایت افزود: جشن بزرگ غدیر در زمین اسکیت مقابل پارک میرزا کوچک خان با همکاری مسجد امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری دو ویژه برنامه در پارک کوهستانی صفه تاکید کرد: این دو ویژه‌برنامه با عناوین «نسل سادات» و «شناخت غدیر» در حسینیه شهدای صفه و در مسیر کوه‌پیمایی برگزار می‌شود.

کارگر با اشاره به رویکرد جدید این منطقه برای هم‌افزایی و مشارکت بیشتر مجموعه‌های فرهنگی محلات گفت: برنامه‌هایی به‌صورت مشارکتی در مسجد الزهرا (س)، مسجد صاحب‌الزمان (عج) و مسجد النور سپاهان‌شهر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۱۱ برنامه ویژه دهه ولایت در منطقه ۵ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه «روی خط شاد» از یکم تا پنجم تیر سال جاری در فرهنگ‌سرای ادب حسین‌آباد برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به ویژه برنامه «تا ابد بر این عهدیم» جشن بزرگ غدیر در میدان غدیر سپاهان‌شهر گفت: این جشن نیز به‌صورت مشترک با مراکز فرهنگی اجرای برنامه شاد را بر عهده دارند.

کارگر از مردم سپاری ویژه‌برنامه‌های مناسبتی در این منطقه خبر داد و گفت: امیدواریم در آینده تمام برنامه‌های فرهنگی و مناسبتی این منطقه توسط شهروندان و مجموعه‌های فرهنگی برگزار شود.

کد خبر 765404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.