اعمال محدودیت ترافیکی ۱۳ ماهه در ورودی شهر شیراز

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در راستای اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح شهید استوار-خلیج‌فارس‌ در ورودی شهر شیراز از سمت شرق، به مدت ۱۳ ماه محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز طی اطلاعیه‌ای به شهروندان اعلام کرد: محدودیت ترافیکی در راستای اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح شهید استوار-خلیج‌فارس در ورودی شرقی شهر شیراز اعمال می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: «در راستای اجرای عملیات تقاطع غیرهمسطح شهید استوار-خلیج‌فارس ورودی شهر شیراز از سمت شرق (از سمت پل فسا)، از فردا، یکشنبه، سوم تیر به مدت ۱۳ ماه در این محور محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.»

در این اطلاعیه با تاکید شهروندان بر احتیاط تردد در این محور، مسیرهای جایگزین از بلوار ولایت، میدان ولایت، بزرگراه شهید استوار، بلوار خلیج‌فارس، میدان الله، خیابان شهید فهمیده، خیابان گل یخ، بزرگراه شهید استوار، بلوار خلیج‌فارس و میدان الله اعلام شد.

کد خبر 765399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهاجر NL ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۳
    3 0
    باسلام شیراز. جاده کمر بندی به طرف ورودی حسین الهاشمی بعد از پل به علت کم عرض بودن و ورودی به حسین الهاشمی دارای ترافیک زیادمخصوصا عصرپنج شنبه می شود رانندها به این قسمت می گویند قیف. ۲.خیابان شاهد به طرف قصرالدشت روبرو بیمارستان کوثر تر افیک فراوان است چون خروجی ندارد. بارهها به شهرداری اعلام شده طرح ترافیک اقدامی نمی ‌کند.جهت اطلاع