فصل جدید همکاری هیئت‌های مذهبی با سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در دهه ولایت

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از اجرای پویش ۱۶۰ کیلومتری ریسه‌های رنگی با همکاری و تعامل هیئت‌های مذهبی شهر در دهه ولایت خبر داد و گفت: این پویش یک محور تعامل جدید با هیئت‌های مذهبی برای آذین‌بندی شهر در مناسبت‌های مذهبی است.

حمید قنادنیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به زیباسازی شهر اصفهان به‌مناسبت دهه ولایت و امامت اظهار کرد: مناسبت‌های سال به دو دسته ملی و مذهبی تقسیم می‌شود، از این‌رو سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در راستای استقبال از مناسبت‌های مذهبی، همکاری خوبی با هیئت‌های مذهبی این کلان‌شهر داشته است.

وی با اشاره به مزین شدن معابر مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر به ریسه‌های رنگی افزود: این ریسه‌های رنگی معابر و چهارراه‌های اصلی سطح شهر را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان تاکید کرد: در راستای استقبال از عید غدیر سال جاری، پویش ۱۶۰ کیلومتری ریسه‌های رنگی با همکاری و تعامل هیئت‌های مذهبی این کلان‌شهر در سطح مناطق پانزده‌گانه اجرا شده است.

قنادنیا گفت: این پویش یک محور تعامل جدید با هیئت‌های مذهبی برای آذین‌بندی شهر در مناسبت‌های مذهبی است، همچنین این همکاری در حال توسعه بوده است و در ادامه مسیر هوشمندانه‌تر و دقیق‌تر می‌شود.

فصل جدید همکاری هیئت‌های مذهبی با سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان در دهه ولایت

وی ادامه داد: ۲۰۰۰ پرچم مزین به نام امیرالمومنین (ع) در سطح شهر در پایه‌های پرچم‌های سامورایی جانمایی شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: ۱۳۰ تابلو سولار چهار وجهی مزین به اسامی و احادیث مربوط به غدیر خم در سطح مناطق پانزده‌گانه این کلان‌شهر نصب شده است.

قنادنیا گفت: آذین‌بندی‌های شهری به‌مناسبت دهه ولایت و عید غدیر خم در کنار تبلیغات شهری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به‌صورت منظم انجام شده است.

کد خبر 765386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.