شهر خلاق صنایع‌دستی اصفهان برندسازی می‌شود

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان گفت: شهر خلاق صنایع‌دستی در شهر جهانی صنایع دستی که اصفهان است، برندسازی می شود تا گردشگران داخلی و خارجی، همچنین شهروندان اصفهانی با مفهوم شهر خلاق صنایع دستی و اصفهان به عنوان شهر جهانی صنایع‌دستی بیش از پیش آشنا شوند.

امیرحسین شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برندسازی شهر خلاق صنایع دستی اصفهان اظهار کرد: تمام ورودی‌های شهر، ترمینال‌ها، فرودگاه‌ها و ایستگاه‌های مترو باید با برند شهر خلاق صنایع دستی در شهر جهانی صنایع دستی که اصفهان است، مرتبط و اطلاعات جامع و لازم در این خصوص به گردشگران و شهروندان این کلان شهر ارائه شود.

وی افزود: این موضوع موجب می‌شود تا گردشگران داخلی و خارجی، همچنین شهروندان اصفهانی با مفهوم شهر خلاق صنایع دستی و شهر جهانی صنایع دستی که اصفهان است، بیش از قبل آشنا شوند.

رئیس اداره خلاقیت و نوآوری شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری دومین جشنواره صنایع دستی خلاق دانش‌آموزی در این کلان‌شهر تصریح کرد: این جشنواره در سطح هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای استان در حال برگزاری است، اما محور شهرداری، شهر اصفهان است.

شریعتی ادامه داد: این جشنواره نخستین‌بار اسفند ۱۴۰۱ برگزار شد و مهر ۱۴۰۲ در نمایشگاه فن‌نما در چندین مرحله آثار ارسال شده در این جشنواره مورد داوری قرار گرفت و به آثار برتر جوایز نفیسی اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد: دومین دوره جشنواره صنایع دستی خلاق دانش‌آموزی در استان اصفهان نیز برگزار شد و آثار برگزیده پس از این مرحله از داوری، مهر ۱۴۰۳ به نمایشگاه فن‌نما راه پیدا خواهد کرد و مورد داوری قرار خواهد گرفت و در نهایت به آثار برگزیده لوح برتر و جوایز نفیسی اعطا خواهد شد.

کد خبر 765325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • جواد آذر IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    درود، درمورد شهر خلاق چرا واژه فارسی بکارنمبرند، شهر مبتکر صنایع دستی....
  • اکبر IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۴/۰۲
    0 0
    آفرین