حضور حداکثری در انتخابات اقتدار نظام اسلامی را به همراه دارد

امام جمعه مبارکه با دعوت از آحاد مردم به حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مشارکت پرشور و گسترده در این عرصه اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به همراه دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام سیدمهدی موسوی، امروز _ جمعه یکم تیر_ در خطبه‌های نماز جمعه مبارکه اظهار کرد: نامزدهای انتخاباتی، طرفداران آن‌ها و عموم ملت و دلسوزان کشور در وهله اول باید به دنبال تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باشند.

وی ادامه داد: انتخاب فرد اصلح، موضوع مهم دیگری است که در مرحله بعد باید به آن توجه داشت، که در این زمینه نیز الگوهای شایسته‌ای نظیر شهید آیت‌الله رئیسی را در اختیار داریم.

امام جمعه مبارکه با تاکید بر اینکه تقویت جمهوری اسلامی، تقویت اسلام است، تصریح کرد: باید در این عرصه مشارکت بالا و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وی حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری را از انتظارهای شهیدان دانست و گفت: آینده کشور به این حضور مردم گِره خورده و دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌های بیگانه روی این انتخابات سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌اند.

موسوی با یادآوری مسئله غزه افزود: حوادث گوناگون در جهان اسلام، نباید اُمت اسلام و جهان را از جنایت اسرائیل غاصب در غزه غافل کند.

وی اضافه کرد: نسل‌کشی و جنایت‌های بی سابقه‌ای توسط رژیم صهیونیستی و با پشتیبانی آمریکا و با سکوت بسیاری از دولت‌ها، در غزه و فلسطین در حال وقوع است.

امام جمعه مبارکه با انتقاد از دولت‌هایی که در برابر این جنایت‌های وحشیانه سکوت کرده‌اند، گفت: برخی از دولت‌های اسلامی در پشت صحنه با دشمنان اسلام مذاکره و تعامل دارند.

وی افزود: در کنار این ظلم‌ها و ستم‌ها، حتی در غرب و میان جوانان غربی شاهد یک بیداری جهانی هستیم.

موسوی با تاکید بر صرفه‌جویی در مصرف آب، برق و گاز، گفت: باید صرفه‌جویی و بهره‌وری درست از آب و برق و گاز در این شرایط بیش‌ازپیش مورد توجه باشد؛ صرفه‌جویی در منابع انرژی باعث رشد، تولید و پیشرفت کشور خواهد شد.

کد خبر 765209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.