بررسی مشکلات قضایی ۴۲۸ نفر از مراجعان پیش از نماز جمعه شیراز

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در اولین روز از هفته قوه قضاییه با حضور ۴۰ تن از مسئولان قضایی استان پیش از برگزاری نماز جمعه شیراز در جمع مردم ‌و نمازگزاران به مشکلات حقوقی قضایی ۴۲۸ نفر از مراجعان بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان، حجت‌الاسلام سیدکاظم موسوی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه به صورت همزمان مسئولان در ۵۱ حوزه قضائی استان فارس میزبان مردم و پاسخگوی سوالات و درخواست‌های قضائی آنان بودند، اظهار کرد: تداوم و استمرار حضور مسئولان قضائی در جمع مردم ساختار مردمی و دغدغه‌مند قضائی را قوام می‌بخشد.

وی یکی از بزرگترین ویژگی‌های دستگاه قضائی در سال‌های اخیر را همدلی و تعامل مردم و مسئولان در همه سطوح خواند و افزود: مجموعه قضائی استان فارس از هر فرصتی برای حضور در مجامع عمومی جهت حضور در بین مردم و بررسی درخواست‌ها و مشکلات قضائی آنان استفاده می‌کند که یکی از این مکان‌ها مصلی‌های نماز جمعه در مرکز استان و شهرستان‌های سراسر استان است.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع یکی از اولویت‌های مهم برنامه‌های عملیاتی در راستای اجرای سند تحول و تعالی قوه قضائیه در استان فارس است، تصریح کرد: برنامه‌های هفته قوه قضائیه امسال به نحوی تنظیم شده است که در این ایام بالاترین میزان ارتباط با مسئولین قضائی ایجاد شود.

موسوی ویژگی حضور در جمع مردم را ارتباط بی‌واسطه با مردم و اقشار گوناگون خواند و خاطرنشان کرد: دسترسی راحت مردم به مسئولین قضائی زمینه‌ساز گسترده‌تر شدن دیدگاه‌های اجتماعی و آشنایی با مشکلات مردم که مرتبط با دستگاه قضائی است، خواهد شد.

کد خبر 765206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.