تلاش گرجستان برای رسیدن به یک هشتم نهایی/ مچ‌اندازی ناوبرها با ترکیه

روز نهم از مسابقات مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا با برگزاری سه دیدار پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز نهم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ _شنبه دوم تیر_ با برگزاری سه دیدار از گروه‌های E و F پیگیری خواهد شد. در روز نهم گرجستان و ترکیه در گروه F به ترتیب مقابل جمهوری چک و پرتغال قرار خواهند گرفت. در گروه E نیز دو تیم بلژیک و رومانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گرجستان _ جمهوری چک

در اولین تقابل روز نهم گرجستان و جمهوری چک از ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران، در ورزشگاه ولکس پارک و با قضاوت دنیل سیبرت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.
شاگردان سانیول در نخستین دیدار خود برابر ترکیه صف‌آرایی کردند و با نتیجه سه بر یک مغلوب این تیم شدند. یاران ولسیانی در حال حاضر در جایگاه چهارم گروه F حضور دارند.

شاگردان سیلهاوی نیز در نخستین بازی خود به مصاف پرتغال رفتند و در یک جدال پایاپای با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. جمهوری چک در حال حاضر در جایگاه سوم جدول گروه E حضور دارد.

گرجستان در پنج بازی گذشته خود با زدن هفت گل و دریافت هفت گل آمار دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی را به ثبت رسانده است.

جمهوری چک نیز در پنج بازی گذشته خود موفق به کسب چهار پیروزی و یک شکست شده است‌.

شاگردان سیلهاوی در این پنج مسابقه ۱۴ گل به ثمر رسانده‌اند و شش گل نیز دریافت کرده‌اند.

تلاش گرجستان برای رسیدن به یک هشتم نهایی/ مچ‌اندازی ناوبرها با ترکیه

ترکیه _ پرتغال

در دومین دیدار روز نهم دو تیم ترکیه و پرتغال از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک و با قضاوت فلیکس وایر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

آخرین دیدار دو تیم به مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های اروپا ۲۰۰۸ بر می‌گردد و در هر دو بازی ناوبرها به عنوان پیروز از زمین مسابقه خارج شده‌اند.

یاران رونالدو در نخستین بازی خود در گروه F مقابل جمهوری چک قرار گرفتند و با نتیجه دو بر یک از سد حریف خود گذشتند. پرتغال در حال حاضر در جایگاه دوم جدول گروهی قرار دارد.

شاگردان مونتلا در نخستین بازی خود موفق شدند گرجستان را با نتیجه سه بر یک از پیش‌رو بردارند. آن‌ها در حال حاضر عنوان صدرنشین گروه F را یدک می‌کشند.

ناوبرها در پنج دیدار گذشته خود موفق با زدن ۱۰ گل و دریافت هفت گل آمار سه پیروزی و دو شکست را ثبت کرده‌اند.

ترکیه نیز در پنج مسابقه گذشته خود موفق به کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست شده است.

تلاش گرجستان برای رسیدن به یک هشتم نهایی/ مچ‌اندازی ناوبرها با ترکیه

بلژیک _ رومانی

در آخرین بازی روز نهم دو تیم بلژیک و رومانی از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه راین انرژی و با قضاوت سیمون مارسینیاک به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

شاگردان تدسکو در نخستین بازی خود در مرحله گروهی با نتیجه یک بر صفر از اسلواکی شکست خوردند و به همین دلیل در حال حاضر جایگاه سوم جدول گروه E را به خود اختصاص داده‌اند.

شاگردان رادوی نیز برابر اوکراین صف‌آرایی کردند و با نتیجه سه بر صفر حریف خود را از پیش‌رو برداشتند. رومانی در حال حاضر صدر جدول گروه E را در اختیار گرفته است و برای قطعی کردن صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی تلاش می‌کند.

بلژیک در پنج بازی گذشته خود با زدن هفت گل و دریافت سه گل آمار دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست را به ثبت رسانده است.

رومانی نیز در پنج مسابقه گذشته خود موفق به کسب یک پیروزی، سه تساوی و یک شکست شده است.

تلاش گرجستان برای رسیدن به یک هشتم نهایی/ مچ‌اندازی ناوبرها با ترکیه

کد خبر 765179

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.