تجهیز ۶۳۰ ایستگاه اتوبوس در مشهد به سایبان و نیمکت

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای تکریم زائران و مجاوران گران‌قدر، ۶۳۰ ایستگاه اتوبوس تا پایان مهرماه به سایبان و نیمکت تجهیز می‌شود.

محسن شریعتی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای تکریم زائران و مجاوران گران‌قدر، ۶۳۰ ایستگاه اتوبوس تا پایان مهرماه به سایبان و نیمکت تجهیز می‌شود.

وی افزود: از مجموع ۳ هزارو ۶۹۷ ایستگاه اتوبوس، تعداد هزار و ۷۰۰ ایستگاه دارای سایبان بوده و هزار و ۹۹۷ ایستگاه فاقد نیمکت و سایبان هستند؛ لذا باهدف افزایش سطح رضایتمندی زائران و مجاوران، پروژه احداث ۳۰ سایبان و ۷۰۰ نیمکت برای ایستگاه‌های اتوبوس بااعتباری بالغ‌بر ۱۳۵ میلیارد ریال از اواخر سال گذشته توسط سازمان اتوبوسرانی آغازشده است.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: تاکنون ۱۸۰ ایستگاه اتوبوس به نیمکت و سایبان تجهیز شده است و ۴۵۰ ایستگاه اتوبوس دیگر تا پایان مهرماه تجهیز خواهند شد.

شریعتی در ادامه گفت: یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب ایستگاه‌های اتوبوس به‌منظور تجهیز به نیمکت یا سایبان، درخواست‌های مردمی واصله از درگاه‌های ارتباط مردمی سازمان بوده و پس از بررسی میزان مسافر ایستگاه و وضعیت فیزیکی ایستگاه، اولویت‌بندی شده است.

کد خبر 765064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.