برپایی بیش از ۹۰۰ اردوی جهادی از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز گفت: از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، سه بیمارستان صحرایی و بیش از ۹۰۰ اردوی جهادی برگزار شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، سید وحید حسینی در بازدید از بیمارستان صحرایی جهادی شهدای سلامت در بخش قادرآباد اظهار کرد: هدف از برپایی بیمارستان‌های صحرایی و اردوهای جهادی را خدمت به مردم، به ویژه در مناطق کم برخوردار است.

وی افزود: از آغاز به کار دولت سیزدهم تاکنون، سه بیمارستان صحرایی و بیش از ۹۰۰ اردوی جهادی برگزار شده که با تمهیدات صورت گرفته، در پاسداشت یاد و خاطره ۱۵ هزار شهید استان فارس و سیدالشهدای خدمت شهید آیت الله رئیسی، ۴۰۰ اردوی جهادی دیگر تا پایان سال برپا می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد با حضور ۲۰۰ پزشک فوق تخصص، متخصص و عمومی، همچنین نیروهای پیراپزشک و جهادی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سایر نهادها و به همت بسیج جامعه پزشکی استان، در راستای ارائه خدمات به مناطق کم برخوردار برپا شده است.

حسینی اضافه کرد: خدمت به مردم از نعمت‌های خداوند متعال و بسیار مقدس است و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.

وی در این برنامه از بخش‌های مختلف بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد مانند اتاق عمل سیار، اورژانس ۱۱۵، آزمایشگاه، رادیولوژی، سی تی اسکن، چشم‌پزشکی و دندان پزشکی بازدید کرد و در گفت و گو با پزشکان جهادی این بیمارستان، وضعیت بیماران را از لحاظ وضعیت بالینی و نوع بیماری جویا شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خاطر نشان کرد: تمامی خدمات بیمارستان صحرایی بخش قادرآباد به صورت رایگان به مردم منطقه ارائه می‌شود.

به گزارش ایمنا، بیمارستان صحرایی تخصصی و فوق تخصصی جهادی شهدای سلامت فارس در بخش قادرآباد، از بیست و نهم خرداد آغاز به کار کرد و تا یک تیر سال جاری ادامه دارد.

کد خبر 765037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.