تماشای دسته‌جمعی مناظره با چاشنی گفت‌وگو

در این روزها بعضی اماکن عمومی و مجموعه‌ها اقدام به پخش مناظرات می‌کنند و قرار بر این است که امشب و هم‌زمان با پخش دومین مناظره ریاست‌جمهوری، علاوه بر پخش زنده مناظره، در گذر فرهنگی چهارباغ، گعده و گفت‌وگویی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق جدول تنظیم شده توسط صداوسیما، قرار است چهار مناظره انتخاباتی باقی‌مانده بین شش کاندیدا در تاریخ‌های پنجشنبه سی‌ویکم خرداد، جمعه یکم تیر، دوشنبه چهارم تیر و سه‌شنبه پنجم تیر برگزار شود و بر این اساس دومین مناظره انتخاباتی، ساعت ۲۰ امشب با عنوان «خدمات‌رسانی عدالت‌محور دولت» برگزار می‌شود.

قرار است مسعود پزشکیان، محمدباقر قالیباف، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی و مصطفی پورمحمدی، شش کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به سوالاتی در زمینه اقتصاد پاسخ دهند.

مناظره‌های صدا و سیما از شبکه یک سیما پخش می‌شوند و شبکه‌های رادیویی انتخاب و ایران نیز هم‌زمان این مناظره‌ها را پخش می‌کنند؛ از سویی برخی از اماکن عمومی نیز اقدام به پخش مناظرات می‌کنند و بر این اساس قرار بر این است که امشب هم‌زمان با پخش دومین مناظره ریاست جمهوری، علاوه بر پخش زنده مناظره، در گذر فرهنگی چهارباغ، گعده و گفت‌وگویی برگزار شود.

تماشای دسته‌جمعی مناظره با چاشنی گفت‌وگو

این برنامه از ساعت ۲۰ تا ۲۴ برگزار می‌شود.

کد خبر 764957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.