امانت‌داری دولت شهید جمهور با برگزاری انتخابات باشکوه برقرار است

وزیر کشور گفت: امانت‌داری دولت شهید جمهور و احساس مسئولیت شدید در دولت همچنان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم برقرار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، احمد وحیدی صبح امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جمع خبرنگاران در شهر جدید امیرکبیر استان مرکزی اظهار کرد: امید می‌رود با رقابت بیشتر داوطلبان، فضای انتخاباتی داغ‌تر شود و با شور و شعور انتخاباتی مردم به نتایج عالی دست پیدا کنند.

وی افزود: امانت‌داری از ویژگی‌های بارز دولت شهید جمهور بود که این خصلت دولت سیزدهم با نهایت دقت در انتخابات ریاست جمهوری نیز اعمال می‌شود.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: امانت‌داری دولت شهید جمهور و احساس مسئولیت شدید در دولت، همچنان برای برگزاری انتخابات باشکوه و سالم برقرار است.

وحیدی با بیان اینکه امانت‌داری دولت شهید آیت‌الله رئیسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی به خوبی نمایش داده شد، اضافه کرد: در فرآیند پیش‌رو با تاسی از راه این شهید، انتخاباتی امن و باشکوه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تمام استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات دارند و انتظار می‌رود داوطلبان و حامیان آن‌ها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند.

وزیر کشور تصریح کرد: تعرفه‌ها توزیع و زیرساخت‌های ارتباطی فراهم شده است و تلاش می‌شود انتخابات هشتم تیر بدون مشکل و به بهترین نحو ممکن برگزار شود؛ امید می‌رود نامزدها و حامیان آن‌ها به مقوله رعایت اخلاق انتخاباتی بیش از هر مقوله دیگری توجه داشته باشند تا رقابت در فضای سالم انجام شود.

وحیدی با اشاره به اینکه بر اساس نظرسنجی‌ها میزان مشارکت به شدت در حال افزایش است، تاکید کرد: حدود ۶۰ هزار شعبه، ۹۰ هزار نقطه رأی‌گیری و بیش از ۳۴۰ شعبه در خارج از کشور از جمله در عتبات عالیات، مکه و مدینه مستقر می‌شود.

کد خبر 764934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.