۱۷۹۲ زندانی مازندرانی از پابند الکترونیک بهره‌مند شدند

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی مازندران گفت: تاکنون یک‌هزار و ۷۹۲ نفر از زندانیان واجدین شرایط مازندران از مزایای پابند الکترونیک بهره‌مند شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، علی استادی، صبح امروز_پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در همایش نسیم مهر واقع در مجتمع رفاهی آموزشی منطقه ۱۲ شمال کشور با بیان اینکه خانواده زندانیان، نیازمند کمک و مساعدت هستند و باید مورد حمایت قرار گیرند تا از بروز مشکلات و آسیب‌های بعدی پیشگیری شود، اظهار کرد: در سال گذشته بیش از ۱۱ میلیارد تومان از سوی انجمن حمایت از زندانیان استان به خانواده‌های زندانیان کمک شده است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته به دو هزار و ۶۵۶ نفر از خانواده‌های زندانیان نیازمند مازندران مستمری پرداخت شده است، افزود: پرداخت اجاره مسکن برای ۱۴۷ نفر، توزیع سبد معیشتی برای بیش از ۱۲ هزار نفر، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به ۱۲۴ نفر و پرداخت کمک هزینه درمان به ۳۳۳ نفر از جمله برخی اقدامات انجام حمایت از زندانیان استان در سال گذشته بوده است.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی مازندران از آزادی ۲۱۲ زندانی در سال گذشته با حمایت خیرین از زندان‌های استان خبر داد و گفت: تاکنون یک‌هزار و ۷۹۲ نفر از زندانیان واجدین شرایط مازندران از مزایای پابند الکترونیک بهره‌مند شدند.

عباس پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران نیز در این همایش ضمن تقدیر از خدمات و اقدامات خیرین حامی خانواده‌های زندانیان نیازمند استان کمک به نیازمندان را موجب برکت در زندگی دانست و اظهار کرد: کمک به نیازمندان و احسان و نیکوکاری در حقیقت گنجی است که هم در این دنیا و هم آخرت برکات بسیاری دارد و این مهم در روایات متعدد از ائمه معصوم (ع) نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

به گزارش ایمنا، از تلاش‌های خیرین حامی خانواده‌های زندانیان نیازمند مازندران تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 764890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.