تخفیف خوش‌حسابی پرداخت عوارض و نوسازی برای کارمندان شهرداری کرج

سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج از تخفیف خوش‌حسابی ۳۵ درصدی پرداخت عوارض نوسازی و خودروی کارکنان مجموعه مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، عمار ایزدیار صبح امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در نشست کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج با اشاره به سیاست‌های تشویقی شورای شهر در خصوص رفاهیات کارکنان شهرداری، اظهار کرد: در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر، اعضای شورا مصوب کردند که اگر کارکنان تا پایان سال جاری عوارض خودرو و نوسازی را پرداخت کنند از ۳۵ درصد تخفیف خوش حسابی بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: در این راستا پرداخت ۳۵ درصد کمک هزینه مبلغ عوارض نوسازی، خودرو و معوقات آن‌ها متعلق به کارکنان و وابستگان درجه یک از جمله پدر، مادر، همسر و فرزندان برای یک بار از محل اعتبار رفاهی و نمایش آن در تفریغ بودجه مصوب شد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج در خصوص پرداخت ۳۵ درصد کمک هزینه مبلغ عوارض نوسازی، خودرو و معوقات آن‌ها خاطرنشان کرد: کارکنان یا وابستگان درجه یک کارکنان از جمله پدر، مادر، همسر و فرزندان برای یک‌بار از محل اعتبار رفاهی و نمایش آن در تفریغ بودجه می‌توانند از این مصوبه استفاده کنند.

کد خبر 764864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.